quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:Ik vind het leuk om er tijdens mijn zwangerschap over te fantaseren wat het zal zijn. Een stoer jongetje of een meisje met staartjes?
Ook deze keer willen wij het niet weten. En met kleertjes kopen hou ik het op die manier juist een beetje in de hand financieel gezien
![]()
Als je het al weet, kan je veeeeeeeeeeeeel meer kopen
Ja of juist niet hè. Want dan heb je alles al.
![]()
Wij willen het niet weten en speculeren er druk op los. Vind ik ook leuk om bij anderen te doen. Lekker je boerenwijsheid erop los laten en dan zeggen: Jij krijgt een jongen/meisje.
Ben net terug van controle en ben opgelucht. 2x zelfs.
![]()
Geen eiwitten in de urine en bloeddruk was redelijk. Blijkt dat vrouwen die een eerdere zwangerschapsvergiftiging hebben gehad, de klachten vaak wel weer krijgen. Maar in mindere mate. Ze vond het heel normaal dat ik me zorgen maakte. Belangrijk is wel dat ik rust hou. (morgen huis vol verjaardagsvisite
![]()
) Dus ook tijdens de werkdagen. Daarom had ik ook al bij het uitnodigen voor mijn verjaardag gezegd dat ik echt even plat moet tussen de middag. Dus dat komt wel goed.
En....... kabouter ligt niet meer in stuit!!
![]()
Heel raar, hier ben ik haast nog opgeluchter door dan het eerste.
![]()
Nou maar hopen dat ie zo blijft liggen, want we zijn er nog lang niet. Lijkt me zo fijn om na de bevalling gewoon snel op te knappen. En lekker met beide kinderen kunnen tutten.
![]()
Dus ik zit hier even gelukkig te wezen.