En om meteen te vragen waarom het modem er spontaan mee stoptquote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef _The-Master_ het volgende:
en dat modem is al een paar keer op hol geslagen zodat ik de heldesk moet bellen om alles weer in orde te maken
Ff opnieuw installeren en instellingen goedzetten en klaar
Ik heb vanmiddag al een specificatie aangevraagd, van mijn mobiele telefoon. Ik doe die erbij en onderstreep hun service nummer. Dan schrijf ik inderdaad een mooie brief en stuur hem op. Hopelijk doen ze er wat mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef OpenDeur het volgende:
Stuur een klacht naar de afdeling die daarover gaat en leg ze uit dat de helpdesk je niet kan helpen aan een permanente oplossing en dat dit voor jou veel kosten met zich meebrengt. Dan zal er wellicht een tegemoetkoming in de kosten aangeboden worden.
Yes, Telebytequote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef perezoso het volgende:
Ja quicknet heeft ook z'n kosten verhoogt van 3 cent naar 10 cent, ik was juist mede door de lage kosten bij hun klant geworden, volgend jaar naar Telebyte dat zal ze leren.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor TS: Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud is stam + t. Hoe kom je op een persoonsvorm 3e persoon enkelvoud op een d, als het werkwoord niet eens een d heeft?
Stuur je cursusboek maar op dan zal ik hem uitgebreid doornemen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor TS: Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud is stam + t. Hoe kom je op een persoonsvorm 3e persoon enkelvoud op een d, als het werkwoord niet eens een d heeft?
Ieder bedrijf heeft natuurlijk probleem gevallen maar ik ben niet op de hoogte dat daar extra veel problemen zijn, bovendien heb je daar als Nijmegenaar een extra voordelig pakket 4/1 voor 19,95 ofziets, helpdesk is het lokale tarief. Ik heb met geen enkele isp een vlekkeloos bestaan gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yes, Telebyte
Net alsof je daar gelukkig van wordt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |