abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35300508
Ik heb een abonnement bij Tiscali, een ADSL abonement met gratis telefonie. Nu heb ik er een modem bij gekregen en dat modem is al een paar keer op hol geslagen zodat ik de heldesk moet bellen om alles weer in orde te maken. Mede doordat de wachttijd vrij lang is heb ik bij elkaar opgeteld wel ruim een uur aan de (mobiele) telefoon gezeten om mijn vaste nummer weer werkend te krijgen. Nu is dat service nummer van Tiscali kortgeleden 30 cent per minuut geworden.
Ik kan hier echt kwaad om worden. Van die kansloze helpdesks die gerust ¤ 0,30 p/m vragen en je vervolgens een kwartier aan de lijn laten wachten.

Xs4all heeft ook een lange wachttijd wat betreft de helpdesk maar dat is gewoon een lokaal nummer en dat kost me geen drol.

Even waardeloos vind ik die nummers waarbij je hoort: voor dit nummer betaald u de lokale gesprekskosten, plus de kosten van uw mobiele telefoon.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:33:06 #2
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35301679
Vast een mail naar ze sturen dat je aan het eind van je kontrakt op zegt. Zal ze leren.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_35301860
en dat modem is al een paar keer op hol geslagen zodat ik de heldesk moet bellen om alles weer in orde te maken
Ff opnieuw installeren en instellingen goedzetten en klaar
pi_35302327
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef _The-Master_ het volgende:
en dat modem is al een paar keer op hol geslagen zodat ik de heldesk moet bellen om alles weer in orde te maken
Ff opnieuw installeren en instellingen goedzetten en klaar
En om meteen te vragen waarom het modem er spontaan mee stopt
pi_35302637
Ja quicknet heeft ook z'n kosten verhoogt van 3 cent naar 10 cent, ik was juist mede door de lage kosten bij hun klant geworden, volgend jaar naar Telebyte dat zal ze leren.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:57:13 #6
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_35302857
Stuur een klacht naar de afdeling die daarover gaat en leg ze uit dat de helpdesk je niet kan helpen aan een permanente oplossing en dat dit voor jou veel kosten met zich meebrengt. Dan zal er wellicht een tegemoetkoming in de kosten aangeboden worden.
Oh
pi_35304093
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef OpenDeur het volgende:
Stuur een klacht naar de afdeling die daarover gaat en leg ze uit dat de helpdesk je niet kan helpen aan een permanente oplossing en dat dit voor jou veel kosten met zich meebrengt. Dan zal er wellicht een tegemoetkoming in de kosten aangeboden worden.
Ik heb vanmiddag al een specificatie aangevraagd, van mijn mobiele telefoon. Ik doe die erbij en onderstreep hun service nummer. Dan schrijf ik inderdaad een mooie brief en stuur hem op. Hopelijk doen ze er wat mee.

De telefonie wil ik sowieso opzeggen omdat dat helemaal gratis kan via Voip. Daar heb ik hun dus niet meer voor nodig
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 08:11:06 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35317435
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef perezoso het volgende:
Ja quicknet heeft ook z'n kosten verhoogt van 3 cent naar 10 cent, ik was juist mede door de lage kosten bij hun klant geworden, volgend jaar naar Telebyte dat zal ze leren.
Yes, Telebyte

Net alsof je daar gelukkig van wordt
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:16:33 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35317471
Voor TS: Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud is stam + t. Hoe kom je op een persoonsvorm 3e persoon enkelvoud op een d, als het werkwoord niet eens een d heeft?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_35317921
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor TS: Persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud is stam + t. Hoe kom je op een persoonsvorm 3e persoon enkelvoud op een d, als het werkwoord niet eens een d heeft?
pi_35317966
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Stuur je cursusboek maar op dan zal ik hem uitgebreid doornemen...
pi_35319779
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Yes, Telebyte

Net alsof je daar gelukkig van wordt
Ieder bedrijf heeft natuurlijk probleem gevallen maar ik ben niet op de hoogte dat daar extra veel problemen zijn, bovendien heb je daar als Nijmegenaar een extra voordelig pakket 4/1 voor 19,95 ofziets, helpdesk is het lokale tarief. Ik heb met geen enkele isp een vlekkeloos bestaan gehad.
Maar vertel eens wat daar dan zo slecht aan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')