quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef ILCILA het volgende:
Ik werk dus bij de mac,
hadden met kerst een fleecetrui gekregen. (met M logo erop)
Was op vakantie in praag, wij daar naar de Mac, ik die trui is voor de gein aan, sta je daar in de rij, komt opeens een manager aan (man in wit bloesje ipv blauw shirtje) en trekt je naar een lege (gesloten) kassa toe, en vraagt met nog 2 medewerkers achter hem wat je wilt eten, en of je nog een toetje wilt, toetje en drinken hoefde ik niet te betalen en ook alles werd door een medewerker naar mijn tafeltje gebracht en later toen ik het ophad weer afgeruimdik doe is vaker mijn Mac Trui aan als ik naar de mac ga ! in het buitenland...
Alle Mac's zijn niet lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn ervaringen met de Macs in andere landen
Engeland Newcaslte: redelijk, soms warm, vaak niet te vreten
Engeland Londen: beter dan newcastle
Spanje vaste land: is wel te eten, brugers waren warm en de patat was wel lekker
Spanje Tenerife: niet te vreten, wel warm, maar me maag kon het niet aan, ben een dag ziek geweest. Wordt slecht klaar gemaakt, vaak slappe patat
Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?quote:Op woensdag 22 maart 2006 06:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
In Parijs smaakte de cheeseburgers & quarterpounders een beetje <knip>
Briljant gesprek in een briljante filmquote:
Die leuke kassameisjes heb je hier in Japan overal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Jossos het volgende:
Die Mac in Kobe is errug ok. Leuke kassameisjes![]()
En ja, het smaakte haast precies hetzelfde.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die leuke kassameisjes heb je hier in Japan overal.![]()
BELACHELIJKquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef Sabsie het volgende:
Ow ja, dan vergeet ik Noorwegen. Daar vragen ze of je je eten wilt meenemen of daar wilt opeten. Eet je het binnen op dan betaal je daar extra voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |