abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35595657
Die mac in Freiburg die Dutchtrain liet zien heb ik ook eens bezocht, de bijzondere ligging is me toen niet eens opgevallen. Als echte Nederlander inderdaad wel de gratis mayo en ketchup. Hij was trouwens niet opvallend vies, die Mac.
pi_35614870
Ik vond de mac in Monaco best tof, alleen dan om de reden dat alles daar zo knetter duur is en de mac ongeveer de prijzen van Nederland aanhield

Verder ongeveer hetzelfde als hier.
// Last.fm
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:57:36 #153
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_35620388
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond de mac in Monaco best tof, alleen dan om de reden dat alles daar zo knetter duur is en de mac ongeveer de prijzen van Nederland aanhield
Waarom denk je dat ik daar altijd 'dineer' als ik bij de GP ben?
Maar eigenlijk zijn de kleine pizzeria's ook niet heel erg duur. Het is niet zo'n schokkend prijsverschil, maar die zitten altijd vol, dus lopen weer maar weer naar de good old Marc
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:59:37 #154
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_35654011
In Kayseri, Turkije hadden ze een McKebab, heb een alleen niet genomen...
In me Burberry......
pi_35664812
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
De MacDonalds in Manila bezorgd ook gewoon thuis
Op Bali ( Indonesie ) ook ... wel grappig
pi_35667478
Ik ben vandaag naar de Burger King in Willemstad geweest.. Die is eigenlijk toch wel lekkerder dan McKlef
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_35670539
Ik heb in China wel McDonald's gezien, ben er zelfs nog even binnen geweest maar niks besteld omdat ik geen honger had. Het was er wel enorm goedkoop, euro voor een burger!
Wel bij KFC gegeten, daar waren we voor minder dan 4 euro voor 2 menu's klaar, echt zo goedkoop allemaal!

En het Chinese eten is lekker hoor, lang niet alles trouwens heb ook zeepaardjes op stokjes gezien, werd dan geroosterd en dat kon je dan op straat opeten , verder is het eten totaal anders dan wat je in NL bij de Chinees krijgt
Maar om even wat "normaals" te eten is het best lekker om 's middags een broodje bij zo'n zaak als McDonald's te halen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35671258
Mac in Antwerpen,Brussel,Parijs(gare du Nord) en Berlijn zijn groot schoon en (schrik niet) BELEEFD.
Die in Sydney is achterlijk groot (Pitt Street) maar mooi en het eten is eigenlijk hetzelfde vind ik.
Wel probeer ik zoveel mogelijk lokale dingen te eten,ik ben niet zo'n typ van 'aardappels-mee'.
pi_35679843
Ik ga niet heel vaak naar de mac in het buitenland. Meestal alleen als we net aangekomen zijn en ff snel wat moeten eten. Was een keer met een vriend van mij in Porto. We waren net aan gekomen en hadden honger dus gingen we snel wat eten. Het was tenslotte ook 6 uur en de mac was vlak bij ons hotel. Dus wij naar de mac super rustig. Echt relaxed moet je eens in nederland om 6 uur bij een mac staan dan is het super druk. Savonds namen we nog een flurry rond een uur of 9 toen we weer terug naar het hotel gingen. Toen was het super druk.

Ook in NY wel eens naar de mac geweest maar dat is echt lowlife voer daar. Toen gingen we meestal eten in zo'n keten met van die rood witte strepen. Waar ik even de naam van kwijt ben.
pi_35682089
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:06 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga niet heel vaak naar de mac in het buitenland. Meestal alleen als we net aangekomen zijn en ff snel wat moeten eten. Was een keer met een vriend van mij in Porto. We waren net aan gekomen en hadden honger dus gingen we snel wat eten. Het was tenslotte ook 6 uur en de mac was vlak bij ons hotel. Dus wij naar de mac super rustig. Echt relaxed moet je eens in nederland om 6 uur bij een mac staan dan is het super druk. Savonds namen we nog een flurry rond een uur of 9 toen we weer terug naar het hotel gingen. Toen was het super druk.
Ja, logisch. Niemand eet in Portugal al om zes uur.

je bent daar toch niet om zes uur naar 'echte' restaurants gegaan hè?
pi_35682376
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, logisch. Niemand eet in Portugal al om zes uur.

je bent daar toch niet om zes uur naar 'echte' restaurants gegaan hè?
haha nee natuurlijk niet. Maar wij hadden gewoon zin in wat te eten en toen we zagen dat het zo rustig was realiseerden we het ons dat dat natuurlijk super nederlands in om om 6 uur te eten. Nee op vakantie is het altijd rustig aan en pas laat eten en ook lekker lang.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:00:55 #162
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_35689496
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef k_man het volgende:
  • In Tokyo de McTeriyaki. Met lekker sausje. En trouwens ook met super beleefd personeel.
  • Helemaal mee eens!
    De McTeriyaki is heilig!

De McChicken voor maar 100 yen ( 80 euricent ofzo ) smaakte ook meer dan goed , hoezo duur?
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
    pi_35695509
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef ninja-mod het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
    De McTeriyaki is heilig!

De McChicken voor maar 100 yen ( 80 euricent ofzo ) smaakte ook meer dan goed , hoezo duur?
    Zo'n McTeriyaki mag in NL ook wel komen van mij

Ik ben in Beijing trouwens ook nog een keer een broodje gaan eten bij de Subway, hadden ze dezelfde broodjes als in NL maar dan veel goedkoper!
    Let's plant a tree
    pi_35734877
    De Mac in Stavanger is ook vreselijk. 'T is enorm vies daar, het eten smaakt heel flauw en bagger, en de wc's waren in geen 30 jaar schoongemaakt.
    Verder kun je er wel goed winkelen en zijn er gelukkig genoeg andere eettentjes.
    pi_35747814
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef D.Rose het volgende:
    De McNifico in Brazilie was erg lekker
    Owja, die heb ik in Chili ook gehad.
      zondag 5 maart 2006 @ 18:30:14 #166
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_35748349
    Wat een grappige naam, McNifico
    Let's plant a tree
    pi_35778392
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef ninja-mod het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
    De McTeriyaki is heilig!

Als er één land is waar je geen Mac moet kanen is het Japan wel
    pi_35789022
    CALELLA!! misschien wel niet de lekkerste, maar na het op stap gaan in spanje terug naar het hotel huppelen met je doosje met weetikveel wat voor vage verassing er in.. onvergetelijk
    pi_35872883
    De mac hier op de uni in Hong Kong is ook geweldig. voor nog geen 2.50 euro een heel menuutje en ze komen het ook nog naar je kamer brengen ook. Wat wil je nog meer.
      donderdag 9 maart 2006 @ 11:50:57 #170
    123966 CleeJee
    Live Your Life!
    pi_35873009
    Biggel, waar in Hong Kong zit je precies?
    May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
      donderdag 9 maart 2006 @ 11:52:48 #171
    44377 Litman
    Live a sunny life!
    pi_35873066
    Mocht je in Italië om de een of andere duistere reden enorm de behoefte hebben om naar McDonalds te gaan, ga dan in Rome naar de Mac tegenover het Pantheon. Het beste uitzicht van Europa (vanuit een McDonalds)

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
    pi_35877072
    Hong Kong university of science en technology (HKUST is een stuk makkelijker), dat is in Clearwater bay Kowloon
      donderdag 9 maart 2006 @ 14:05:18 #173
    44377 Litman
    Live a sunny life!
    pi_35877342
    Trouwens voor wie wel eens bij de Mac in duitsland komt:daar kun je binnenkort treinkaartjes krijgen voor ¤ 25,- euro waarmee je 1 dag door heel Duitsland kunt reizen.

zie hier
    "the same sun that melts the wax, hardens the clay"
      donderdag 9 maart 2006 @ 14:10:56 #174
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_35877530
    Litman!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      donderdag 9 maart 2006 @ 14:12:50 #175
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_35877598
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef Litman het volgende:
    Mocht je in Italië om de een of andere duistere reden enorm de behoefte hebben om naar McDonalds te gaan, ga dan in Rome naar de Mac tegenover het Pantheon. Het beste uitzicht van Europa (vanuit een McDonalds)

Daar ben ik vaak geweest !
    (alleen om te pissen + een grote Coke )
    "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')