Alle Mac's zijn niet lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn ervaringen met de Macs in andere landen
Engeland Newcaslte: redelijk, soms warm, vaak niet te vreten
Engeland Londen: beter dan newcastle
Spanje vaste land: is wel te eten, brugers waren warm en de patat was wel lekker
Spanje Tenerife: niet te vreten, wel warm, maar me maag kon het niet aan, ben een dag ziek geweest. Wordt slecht klaar gemaakt, vaak slappe patat
Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?quote:Op woensdag 22 maart 2006 06:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
In Parijs smaakte de cheeseburgers & quarterpounders een beetje <knip>
Briljant gesprek in een briljante filmquote:
Die leuke kassameisjes heb je hier in Japan overal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Jossos het volgende:
Die Mac in Kobe is errug ok. Leuke kassameisjes![]()
En ja, het smaakte haast precies hetzelfde.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die leuke kassameisjes heb je hier in Japan overal.![]()
BELACHELIJKquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef Sabsie het volgende:
Ow ja, dan vergeet ik Noorwegen. Daar vragen ze of je je eten wilt meenemen of daar wilt opeten. Eet je het binnen op dan betaal je daar extra voor.
Beetje offtopic misschien maargoed, zo was ik vorige week met wintersport in Frankrijk en omdat we met een grote groep waren kregen we van Husk van die truien, op de achterkant de naam van onze vereniging en op de voorkant stond het logo van Husk BV. Nu was ik met 2 andere mensen die ook die trui aan hadden naar een of ander Nederlandse kroeg gegaan daar waar we normaal niet heen gingen en toen werd ons constant gratis drank aangeboden. Wij daar op in gaan natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef ILCILA het volgende:
Ik werk dus bij de mac,
hadden met kerst een fleecetrui gekregen. (met M logo erop)
Was op vakantie in praag, wij daar naar de Mac, ik die trui is voor de gein aan, sta je daar in de rij, komt opeens een manager aan (man in wit bloesje ipv blauw shirtje) en trekt je naar een lege (gesloten) kassa toe, en vraagt met nog 2 medewerkers achter hem wat je wilt eten, en of je nog een toetje wilt, toetje en drinken hoefde ik niet te betalen en ook alles werd door een medewerker naar mijn tafeltje gebracht en later toen ik het ophad weer afgeruimdik doe is vaker mijn Mac Trui aan als ik naar de mac ga ! in het buitenland...
Niet dat ik weet, er hingen foto's van alle menu's en al het overige eten/ drinken wat ze hadden en dan chinese tekens eronder. Dus het was wijzen en klaar.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef Vava het volgende:
@ renz0r, hadden ze bij de MacDonalds in Beijing toen geen kaart voor mensen die geen Chinees kunnen? Ik ben er in Beijing niet geweest maar wel bij de Kentucky Fried Chicken en die hadden gewoon een aparte kaart met foto's en dan de namen in het Chinees en Engels er op.
Klopt daar ben ik ook geweest, fantastischquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef Litman het volgende:
Mocht je in Italië om de een of andere duistere reden enorm de behoefte hebben om naar McDonalds te gaan, ga dan in Rome naar de Mac tegenover het Pantheon. Het beste uitzicht van Europa (vanuit een McDonalds)
Is de nieuwe Postbank reclame niet daarvandaan opgenomen?quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Klopt daar ben ik ook geweest, fantastisch
Hebben ze in NL ook hoor, maar wel een karig ontbijtje geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De mac in de USA is lekker vetZe serveren ook ontbijt, zoals scrambled eggs en van die broodjes waar het vet uitdruipt als je erin knijpt
je moet alleen je eten goed vasthouden als je het meeneemt naar buiten... ik liep lekker wat kipnuggets naar binnen te proppen terwijl ik naar m'n hotel liep vanaf Taksim plein, 1e jochie probeert m'n nuggets te pikken... de 2e probeert m'n fanta te pikkenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Mac in Istanbul was goed te doen. Het Mac köfteburger menu is een regelrechte aanrader![]()
Heb wel dubbel gelegen om de muziek. Ze draaiden dus elke dag Robbie Williams met Feel volgens mij en die bleef dan hangenEn de dag erop weer
En de dag erop weer
(niet dat we er zo vaak kwamen hoor
) Maar ze hadden dus maar 2 plaatjes daar, een van Madonna en een van Robbie die bleef hangen. Ik zou echt gek worden als ik daar zou werken
![]()
Best lekkere medewerksters trouwens![]()
Aha jij bent er dus ook geweest! Toch wel vet daar in Istanbul he. Taksimquote:Op maandag 1 mei 2006 01:31 schreef illusions het volgende:
[..]
je moet alleen je eten goed vasthouden als je het meeneemt naar buiten... ik liep lekker wat kipnuggets naar binnen te proppen terwijl ik naar m'n hotel liep vanaf Taksim plein, 1e jochie probeert m'n nuggets te pikken... de 2e probeert m'n fanta te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |