Als er één land is waar je geen Mac moet kanen is het Japan welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef ninja-mod het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
De McTeriyaki is heilig!
De McChicken voor maar 100 yen ( 80 euricent ofzo ) smaakte ook meer dan goed , hoezo duur?![]()
Daar ben ik vaak geweest !quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef Litman het volgende:
Mocht je in Italië om de een of andere duistere reden enorm de behoefte hebben om naar McDonalds te gaan, ga dan in Rome naar de Mac tegenover het Pantheon. Het beste uitzicht van Europa (vanuit een McDonalds)
Waarom nietquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als er één land is waar je geen Mac moet kanen is het Japan wel
Misschien omdat je op straat veel beter eten aantreft? Plus MOS burger is echt veel beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Ik vond het daar niet veel anders smaken dan in andere landen.
Bovendien zeer betaalbaar.
Ze verkopen er ook wijn en bier én het heeft het goedkoopste terras van heel Rome!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daar ben ik vaak geweest !
(alleen om te pissen + een grote Coke )
Natuurlijk is bijna alles beter dan de Mac, maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat specifiek over de Mac in verschillende landen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien omdat je op straat veel beter eten aantreft? Plus MOS burger is echt veel beter
Om snel te vergeten iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Moet je de MAC in Lelystad is proberen, zulks een ervaring he.!
en hoe was het? even ot gesproken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef MLF het volgende:
In principe ga ik helemaal niet naar de Mac, alleen bij hoge nood, ben in buitenland geweest in Rome, Bologna, Wenen, Olbia, Londen en Cork
laatste was Rome in 2001
zelfde als hierquote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe was het? even ot gesproken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef ILCILA het volgende:
Ik werk dus bij de mac,
hadden met kerst een fleecetrui gekregen. (met M logo erop)
Was op vakantie in praag, wij daar naar de Mac, ik die trui is voor de gein aan, sta je daar in de rij, komt opeens een manager aan (man in wit bloesje ipv blauw shirtje) en trekt je naar een lege (gesloten) kassa toe, en vraagt met nog 2 medewerkers achter hem wat je wilt eten, en of je nog een toetje wilt, toetje en drinken hoefde ik niet te betalen en ook alles werd door een medewerker naar mijn tafeltje gebracht en later toen ik het ophad weer afgeruimdik doe is vaker mijn Mac Trui aan als ik naar de mac ga ! in het buitenland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |