Sainte Maxime waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef Maravilla het volgende:
De mac in zo'n plaatsje naast St. Tropez (zuid-Frankrijk) had een McFlurry Bounty. Die heb ik hier ook nog nooit gezien.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
![]()
Nederland heeft zowat het slechtste eten van de wereld man
Hebben ze in Chili ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Nederland is tot nu toe wel de enige waar ik ben geweest waar ze fritessaus hadden.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef Little_Meanie het volgende:
![]()
Nederland heeft zowat het slechtste eten van de wereld man
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:00 schreef k_man het volgende:
![]()
misschien kun je 'ironie' eens opzoeken in een woordenboek en dan de OP nog een keertje lezen...
is die in NL dan niet gratis ???quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
(..)
Wat mij wel opvalt, in Mc Donalds in andere landen van de wereld is de fritessaus of ketchup WEL gratis![]()
nopequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is die in NL dan niet gratis ???![]()
Daarover gesproken: in Chili hadden ze op de plek waar je je blad inlevert bakjes waar je je ongebruikte zakjes ketchup en mayo in kon doen. Dus ook daar letten ze op de centjes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
Wat mij wel opvalt, in Mc Donalds in andere landen van de wereld is de fritessaus of ketchup WEL gratis![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
Mac in Amsterdam Arena ook. Wat is je punt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:56 schreef Douwe het volgende:
In de meeste landen verkopen ze bier bij de Mac. Zelfs in Belgie
Amsterdam Arena.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:59 schreef Gripper het volgende:
Mac in Amsterdam Arena ook. Wat is je punt?
toch maar s doen als je er weer binnenstaptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kweenie, ik eet nóóit menu's met frietjes bij een snelvoedselaar. gewoon, burgertje + drankje. Bij honger: 2 burgers. Bij extreme honger: 2 dubbele whoppers met kaas en bacon![]()
Ik heb liever bier in mijn mik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:57 schreef MrBean het volgende:
BIER IN DE MAC
de kipnuggets zijn alleen drumsticks die soms bijzonder heet gekruid zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit is echt in heel veel Macs zo
de Mac in Yogyakarta was gewoon hetzelfde als in Nederland, alleen veeeeel drukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |