vind ik ook!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef Little_Meanie het volgende:
Al de lekkere culinaire specialiteiten in het buitenland en jullie Nederlanders gaan natuurlijk weer naar de Mac.
Nemen jullie dan ook een pot pindakaas mee en hema worst?
Ik kan me goed voorstellen dat je in Frankrijk regelmatig de Mac bezoekt. De porties in die haute cuisine daar zijn doorgaans namelijk zo schraal dat je daarna wel ff moet bijtankenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef Johnns het volgende:
De McDonals in Ales, Frankrijk.
De Mac op Florianska? Ik liep daar per ongeluk heen (werkelijk waar!) en werd door mijn vrouw alweer buschuldigd dat ik het eerst op de kaart opgezocht zou hebben!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef FlyingFox het volgende:
Volgende week komt een verslag van 'De McDonalds in Krakau, Polen.'
Was de Mac in Innsbruck al genoemd? Er zijn er daar volgens mij meerdere, maar er zit een miniatuur macje vlak bij de Inn. Destijds één kassa geloof ik, bestellen, aanpakken, buiten opeten anders kon de volgende niet bestellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef MCH het volgende:
Wenen, Oostenrijk hadden ze vorige week Gitterpommesen zoals altijd in Duitsland en daar ook Hamburger Royal TS
Schande dat ze die niet meer hier hebben. McDo is in Oostenrijk trouwens ook goedkoper.
Misschien dat dit daarom nooit in Nederland ingevoerd is. De gemiddelde Nederlander kennende zal ie ten eerste uiteraard altijd de kleinste beker nemen, maar zal ook niet schuwen om als je met zn 4en gaat eten, 1 kleine beker drinken te bestellen om die vervolgens om de beurt te re-fillen om maar zoveel mogelijk gratis te krijgen....quote:
Daar heb ik ook geregeld gezetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef Johnns het volgende:
De McDonals in Ales, Frankrijk.
Heb ik een paar jaar geleden een gruwelijk lekkere McPremium gehad. daarna helaas nooit meer tegen gekomen
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Steve-O het volgende:
Maccie D in Chersonissos
-Gaat alleen open in hoogseizoen
-Patat is niet te vreten (abnormaal hoeveelheid zout )
-Dubbele cheesburgers
-Personeel kan geen engels (Bestel 1 double cheesburger menu en krijg er 2)
In china daten jonge stelletjes in de macquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:40 schreef ETA het volgende:
Taiwan: een hamburger zonder brood........ ipv brood heb je dan een plak rijst om je vleesErg lekker en vult veel beter
Ohja, en meest opvallende is dat de Mac altijd gevult is met scholieren, niet van die hangjongeren, maar hard studerende jongeren...
speed cheap datenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef s0k het volgende:
[..]
In china daten jonge stelletjes in de mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |