quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja want kaas is natuurlijk niet te vinden in Frankrijk![]()
nemen ze dan ook flessen wijn mee?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja want kaas is natuurlijk niet te vinden in Frankrijk![]()
nemen ze dan ook flessen wijn mee?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:49 schreef Ringo het volgende:
In Rome had de Mac een taart- en dessertafdeling.
In Bangkok begroet Ronald McDonald je op z'n Thais, met de handen voor zijn gezicht gevouwen, licht gebogen.
In Frankrijk verkopen ze er bier, maar dat heb ik van Samuel L. Jackson.
Ja, vreselijk. Wat afschuwelijk dat je ziek wordt als je een maand lang elke maaltijd McD. eet, en helemaal niets anders. Dat ik het soms best lekker vindt om een simpele burger te halen bij de McD. wil nog niet zeggen dat ik helemaal onbewust ben van hoe slecht het KAN zijn voor je lichaam.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:51 schreef MarMar het volgende:
1 ding, hebben jullie Supersize Me gezien?
Hmzzz de mac op KLIA airport of Budget KLIA airport verkoopt op elke tijdstip 24 uur lang hamburgers en friet hoor. Maar zeg nou zelf, wil je in Maleisië in de ochtend beginnen met een bic mac?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:28 schreef DikkieD het volgende:
Yuck, de Mac is smerig
Maar inderdaad, soms wil je eens een vetrouwde burgen eten in het buitenland. In Maleisie heb je zo'n beetje alles wel wat er in NL te vinden is. Maar ook meer..bv. Mac Fried Rice...en Halal Hamburgers...(nu is het volgens mij overal al wel halal..). Verder hebben ze in Maleisie alleen maar ketchup...maar speciaal voor toeristen ook frietsaus achter de balie. Daar moet je dan speciaal naar vragen. Waar ik altijd echt pissig om wordt is dat de Mac daar tot 11.30 alleen maar Eggmuffin rotzooi verkoopt. Hamburgers en frieten pas na die tijd. Als je dus een vluchtje wilt nemen in de vroege morgen, dan helaas geen vette hap...
Bij een Mac in Hurghada Egypte parkeerde een gast een kameel/drommedaris pal voor ons op het terras, en ging zelf naast het beest een burger eten aan een tafeltje. Jammer dat ik geen foto genomen had, want het zag er briljant uit...
De wereld is klein Ozziequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Hmzzz de mac op KLIA airport of Budget KLIA airport verkoopt op elke tijdstip 24 uur lang hamburgers en friet hoor. Maar zeg nou zelf, wil je in Maleisië in de ochtend beginnen met een bic mac?![]()
Overigens, in Azië vind ik 1x per week MC Donalds voor westers voedsel wel zo prettig, het Aziatische eten is erg lekker, maar soms verlang je gewoon naar iets westers!
Ja dat vonden wij ook al zo logisch...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef cheukert het volgende:
Wat ik nou niet snap bij Amerikaanse Macs...
Ze hebben Free-Refillmaaaaaar je kan daar wel small, medium of large drinken bestellen
![]()
Niet alle en het is vrij recent pas ingevoerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
De Mac in Duitsland doet ook free refill. Althans, wel degene waar wij zijn geweest..
Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.quote:Op donderdag 25 januari 2007 03:58 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook al zo logisch...![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Jossos het volgende: Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.
Zegt dat wat over Amerikanen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |