abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:50:41 #251
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_45541245
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

ja want kaas is natuurlijk niet te vinden in Frankrijk
nemen ze dan ook flessen wijn mee?
Schudden voor gebruik
pi_45544574
Rome, even goor als in Nederland.

Maar ze hadden wel allerlei soorten pasta. Een speciaal pasta-kraampje in de Mac maar dan apart. Dat was dan weer wel lekker.

In Kayseri Turkije, de mcFlurry was heerlijk, alleen gebruiken ze daar een klein lepeltje, dus was het moeilijk eten.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:48:31 #253
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_45607605
M'n lekkerste Mc ervaring was in Kopenhagen..
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:37:36 #254
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_45609761
Mac helsinki beviel goed...

Ze hadden een soort kipkorn achtige dingen gevuld met kaas.... YUM
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_45611697
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

ja want kaas is natuurlijk niet te vinden in Frankrijk
nemen ze dan ook flessen wijn mee?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45621190
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 04:49 schreef Ringo het volgende:
In Rome had de Mac een taart- en dessertafdeling.
In Bangkok begroet Ronald McDonald je op z'n Thais, met de handen voor zijn gezicht gevouwen, licht gebogen.
In Frankrijk verkopen ze er bier, maar dat heb ik van Samuel L. Jackson.

Deze is genomen bij de Mc op Ko Samui, Thailand.

Hier in Bangalore, India verkopen ze overigens geen rundvlees burgers! Alleen kip en vegetarisch..
pi_45621193
1 ding, hebben jullie Supersize Me gezien?
pi_45621198
In Ploiesti (Roemenie) verkopen ze geen McKroket

Verder gewoon het standaard menu, niets speciaals alhoewel de kipnuggets er anders uitzien dan in Nederland. Ik heb niet helemaal goed gekeken maar ik zag zo snel geen bier staan. Wel bij de KFC, daar wel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45628756
Ik ook maar een "bijdrachtje":

MacDo's in Spanje: lekker de optie om Gazpacho te nemen!

MacDo's in de VS: gratis extra soda bijvullen, en bijvullen, en bijvullen....
...en die bekers zijn daar al zo groot!.. (evenals de eethoeveelheden).

MacDo in Cagnes sur Mer (FR) :

is niet meer....
 FR
pi_45631373
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:51 schreef MarMar het volgende:
1 ding, hebben jullie Supersize Me gezien?
Ja, vreselijk. Wat afschuwelijk dat je ziek wordt als je een maand lang elke maaltijd McD. eet, en helemaal niets anders. Dat ik het soms best lekker vindt om een simpele burger te halen bij de McD. wil nog niet zeggen dat ik helemaal onbewust ben van hoe slecht het KAN zijn voor je lichaam.
Ook hier geldt de regel: alles met mate.
pi_45634009
Yuck, de Mac is smerig

Maar inderdaad, soms wil je eens een vetrouwde burgen eten in het buitenland. In Maleisie heb je zo'n beetje alles wel wat er in NL te vinden is. Maar ook meer..bv. Mac Fried Rice...en Halal Hamburgers...(nu is het volgens mij overal al wel halal..). Verder hebben ze in Maleisie alleen maar ketchup...maar speciaal voor toeristen ook frietsaus achter de balie. Daar moet je dan speciaal naar vragen. Waar ik altijd echt pissig om wordt is dat de Mac daar tot 11.30 alleen maar Eggmuffin rotzooi verkoopt. Hamburgers en frieten pas na die tijd. Als je dus een vluchtje wilt nemen in de vroege morgen, dan helaas geen vette hap...

Bij een Mac in Hurghada Egypte parkeerde een gast een kameel/drommedaris pal voor ons op het terras, en ging zelf naast het beest een burger eten aan een tafeltje. Jammer dat ik geen foto genomen had, want het zag er briljant uit...
Eens niet naar Spanje of Griekenland? check mijn website over Maleisie
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:02:57 #262
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_45641065
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:28 schreef DikkieD het volgende:
Yuck, de Mac is smerig

Maar inderdaad, soms wil je eens een vetrouwde burgen eten in het buitenland. In Maleisie heb je zo'n beetje alles wel wat er in NL te vinden is. Maar ook meer..bv. Mac Fried Rice...en Halal Hamburgers...(nu is het volgens mij overal al wel halal..). Verder hebben ze in Maleisie alleen maar ketchup...maar speciaal voor toeristen ook frietsaus achter de balie. Daar moet je dan speciaal naar vragen. Waar ik altijd echt pissig om wordt is dat de Mac daar tot 11.30 alleen maar Eggmuffin rotzooi verkoopt. Hamburgers en frieten pas na die tijd. Als je dus een vluchtje wilt nemen in de vroege morgen, dan helaas geen vette hap...

Bij een Mac in Hurghada Egypte parkeerde een gast een kameel/drommedaris pal voor ons op het terras, en ging zelf naast het beest een burger eten aan een tafeltje. Jammer dat ik geen foto genomen had, want het zag er briljant uit...
Hmzzz de mac op KLIA airport of Budget KLIA airport verkoopt op elke tijdstip 24 uur lang hamburgers en friet hoor. Maar zeg nou zelf, wil je in Maleisië in de ochtend beginnen met een bic mac?

Overigens, in Azië vind ik 1x per week MC Donalds voor westers voedsel wel zo prettig, het Aziatische eten is erg lekker, maar soms verlang je gewoon naar iets westers!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_45641114
Vandaag bij de mac in Brussel in het centrum bij Beurs. Niet gegeten, andere wel. Lux uitziende mac in een groot historisch pand ofzo
pi_45643957
Wat ik nou niet snap bij Amerikaanse Macs...
Ze hebben Free-Refill maaaaaar je kan daar wel small, medium of large drinken bestellen
Ohja en Mountain Dew bij de Mac is goed
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45651042
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Hmzzz de mac op KLIA airport of Budget KLIA airport verkoopt op elke tijdstip 24 uur lang hamburgers en friet hoor. Maar zeg nou zelf, wil je in Maleisië in de ochtend beginnen met een bic mac?

Overigens, in Azië vind ik 1x per week MC Donalds voor westers voedsel wel zo prettig, het Aziatische eten is erg lekker, maar soms verlang je gewoon naar iets westers!
De wereld is klein Ozzie . Wij kennen elkaar al jaren van het maleisie forum...

Anyways, je hebt misschien wel gelijk, maar dan ben ik de enige die al 2 vakanties geen hamburger en frieten kon kopen voor 11.30. Meerdere malen nee op KLIA, op LCC weet ik het niet, daar heb ik nooit voor die tijd bij de Mac gegeten (daar ga ik altijd gewoon bij de Coffee Bean zitten, kan je lekker internetten). Op KLIA heb ik het nu al meerdere malen meegemaakt, 'Only Mac breakfast untill 11.30..."...Saar kan het bevestigen ...want die zag telkens mijn sippe gezicht...en daarna boze gezicht als ik weer voor 15RM een klein miezerig broodje haalde bij die semi-italiaanse tent daar op het hoekje (in het 'straatje' waar op KLIA de Mac ook zit)..

Maargoed, misschien denken ze bij deze Orang Belanda dat ze nog wel een sjoelsteen-eitje kunnen slijten...helaas...:)

Btw...als ik om 4.00 opsta en uitcheck...om 5.30 bij KLIA (destijds nog KLIA) aankom, om vervolgens om 7.10 de eerste vlucht Air Asia te halen...reken maar dat ik dan onderhand al wel een dikke burger kan hebben. Beter dan zo'n nat westers ontbijt in zo'n box..:)
Eens niet naar Spanje of Griekenland? check mijn website over Maleisie
pi_45652742
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef cheukert het volgende:
Wat ik nou niet snap bij Amerikaanse Macs...
Ze hebben Free-Refill maaaaaar je kan daar wel small, medium of large drinken bestellen
Ja dat vonden wij ook al zo logisch...
 FR
pi_45657908
De Mac in Duitsland doet ook free refill. Althans, wel degene waar wij zijn geweest..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45659455
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
De Mac in Duitsland doet ook free refill. Althans, wel degene waar wij zijn geweest..
Niet alle en het is vrij recent pas ingevoerd.
pi_45659830
borneo,maleisie.

eigenlijk weinig tot geen verschil met de mac hierzo. bigmac was hetzelfde. ze hadden alleen die heerlijke fritessaus niet.
tevens was de mcflurry hetzelfde.
pi_45662543
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:58 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Ja dat vonden wij ook al zo logisch...
Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.
pi_45664856
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Jossos het volgende: Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.
Ja, ik zie dat inderdaad als enige verklaring!...
 FR
pi_45667558
Dan ben je pas echt triest
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45672256
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Jossos het volgende:

[..]

Als je echt heel lui bent dan kun je het zo beredeneren dat als je de grootste neemt je minder vaak op hoeft te staan om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen. Wellicht dat dat het verklaart.
Zegt dat wat over Amerikanen?
pi_45680833
De McDonalds in Pula, Kroatië.

Afgelopen zomer heb ik 5 weken op een camping gewerkt in Istrië. Allemaal zwaar okay natuurlijk, maar we (Khalid, Wander, Eef en ik) waren het zelf koken van matige Kroatische groenten helemaal beu. We wilden dus naar de Mac!! Probleem was alleen dat 't 3 uur rijden was, en zondag, dus misschien dicht (ja je weet t nie in Kroatië hoor).

Naja, we waren de hele dag vrij, dus met z'n vieren in een Kroatische FIAT uit 't jaar kruik die met plakband aan mekaar hing richting Pula, maar goed. Het was wel de moiete waard.

Waar alle andere tentjes en eetgelegenheden uit de omgeving er aftansig en Oostblok-smerig uitzagen, was de McDonalds een oase van Westerse beschaving en schoonheid.

De McChicken smaakte hetzelfde, alleen een stuk goedkoper natuurlijk. 4 sterren als t aan mij ligt
pi_45681043
Volgende week komt een verslag van 'De McDonalds in Krakau, Polen.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')