Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef Market_Garden het volgende:
Ja, dat verschilt natuurlijk per persoon, hoeveel strippen ze nodig hebben voor een rit heen en terug. Ikzelf heb voor 1 rit 3 strippen nodig
Nee, met die aantallen kan je nooit een even aantal heen en terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar je heen gaat en hoeveel zones dat is. Bovendien kan je die losse strip gewoon gebruiken als je die kaart bewaard.
5 x 3 is bij mij altijd nog 15 rekenwonderquote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.
Waar is je probleem?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.
Is maar 2,5 keer op en neerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Gappie het volgende:
[..]
5 x 3 is bij mij altijd nog 15 rekenwonder
5 ritjes dus![]()
Dat je een strippenkaart nooit op kunt maken omdat je dan een nieuwe moet kopen. (tenzij je een 2de koopt, die raakt dan net wel op)quote:
et staat er idd een beetje raar ja.. maar goed.. ik heb je doorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
45/3=15/2=7,5
Stond er een beetje raar maar begrijpend lezen is niet moeilijk![]()
Als je dat nu eens niet wil omdat je geen geld hebt, verder nooit een strippenkaart gebruikt? Als ze er 50 strippen op zouden zetten is het probleem opgelost.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef LostFormat het volgende:
Wat een gezanik. Ja, dan moet je een nieuwe kopen. Dus?
Als je 50 strippen zou hebben dan moet je er alsnog meer voor betalen. Als je geen geld hebt dan kan dat dus ook niet. En ja, ik gebruik vaak zat een strippenkaart en ik zie niet in wat het nu uitmaakt of ik een ritje eerder of een ritje later een strippenkaart moet halen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je dat nu eens niet wil omdat je geen geld hebt, verder nooit een strippenkaart gebruikt? Als ze er 50 strippen op zouden zetten is het probleem opgelost.
40 strips dan. In ieder geval een aantal wat makkelijker is dan 45.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Als je 50 strippen zou hebben dan moet je er alsnog meer voor betalen. Als je geen geld hebt dan kan dat dus ook niet. En ja, ik gebruik vaak zat een strippenkaart en ik zie niet in wat het nu uitmaakt of ik een ritje eerder of een ritje later een strippenkaart moet halen.
En dan ga je 14 keer 3 zones en dan kom je alsnog strippen te kort.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
40 strips dan. In ieder geval een aantal wat makkelijker is dan 45.
Dat verschilt per persoon toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
Die stomme strippenkaart hé. Ze hebben dat ding zo gemaakt dat je altijd 1 rit te kort komt. Als je van 15 of 45 pakt (wat je alleen door 3 of 5 kan delen) kan je 2.5x op en neer of 4.5x. Je zit dus steeds te kort met 1 rit waardoor je een nieuwe moet kopen.![]()
Als je eigenaar van de BBA bent ookquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef blrrrt het volgende:
Met de OV-chipkaart ben je hiervan verlost Ananas...
Niet als je met de Connexxion mee wilt...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je eigenaar van de BBA bent ook![]()
Het is wel irritant om ze in je portomonnee te proppen. Die van mij is al zo dik, ondanks dat er amper geld in zit.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik heb een studenten OVnergens last van...
en wat maakt het nou uit of je moet doorstempelen op de volgende kaart? het is niet dat die strippenkaarten ontzettend zwaar zijn dus daar zal het probleem niet liggen of wel?![]()
Ik legde het uit. Je kan met geen enkel aantal strippen 45 meteen opmaken.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef krullul het volgende:
Wat een gigantisch stom topic. Alsof iedereen hetzelfde aantal strippen nodig heeft voor elke rit.
Wat is dan het probleem? Je kan altijd doortellen dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je een strippenkaart nooit op kunt maken omdat je dan een nieuwe moet kopen. (tenzij je een 2de koopt, die raakt dan net wel op)
Heb jij ooit zoveel strippen opgemaakt met telkens dezelfde rit? Ik niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik legde het uit. Je kan met geen enkel aantal strippen 45 meteen opmaken.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Gappie het volgende:
en ze hebbe het eigelijk slim verzonne want je komt nooit uit en je blijft nieuwe kaarten kopen omdat je daartoe verplicht bent omdat je anders niet verder kan..
ik heb 1 x meegemaakt dat er een jonge in de bus zat en die werd op de rand van utrecht (voor de oprit van de snelweg) dus bus uitgetrapt omdat ie geen zones meer had en op geen enkele andere manier kon betalen.. en daar stond ie toen in de regen
Jij durftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef _The-Master_ het volgende:
Of ga een keer een zone te ver...![]()
In Arnhem (trolleystad) heb je ook geen strippenkaart meer nodig. Voor 1 euro kun je heel de stad door. Da's wel verrekte handig.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Tennis-boy het volgende:
Strippenkaart is ouderwets, uit de prehistorische tijd. Alle andere landen hebben zo'n modern tram/buskaartje, zelfs Belgie dat vaker achterloopt op Nederland, loopt nu zelfs voor met hun modern tram/buskaartje!
Afschaffen, dat strippenkaart!![]()
Hier ook (Groningen), met het Eurokaartjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Wriker het volgende:
[..]
In Arnhem (trolleystad) heb je ook geen strippenkaart meer nodig. Voor 1 euro kun je heel de stad door. Da's wel verrekte handig.
Leer rekenen, dan snap je hetquote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hier ook (Groningen), met het Eurokaartje![]()
Toch jammer dat de stelling van de TS nergens op slaat![]()
Ben jij nu echt zo suf? Er is gewoon een keuze gemaakt voor het aantal strippen. Je kan nooit iedereen er blij maken omdat iedereen wel andere ritjes maakt. Damn.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Het is gewoon onlogisch dat je nooit een even aantal keer heen en terug met een strippenkaart kan.
Je kan met GEEN EEN cijfer een even aantal heen en weer ritten maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo suf? Er is gewoon een keuze gemaakt voor het aantal strippen. Je kan nooit iedereen er blij maken omdat iedereen wel andere ritjes maakt. Damn.
Nogmaals, dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan met GEEN EEN cijfer een even aantal heen en weer ritten maken.![]()
Dat neem je terug!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent net zo dom/irritant als -Angel- nu.
Dan betaal je met je briefje van 5 euro in de bus, probleem opgelost.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef releaze het volgende:
vooral kut als je op zondag op station duivendrecht erachter komt dat je te weinig strippen hebt, en alleen maar papiergeld. de enige winkel open weigert 5 euro te wisselen en heeft ook geen kaarten in huis. "zo blijven we aan de gang"
en nergens in de omgeving een chipoplaadpunt te vinden. Fuck GVB!
(heb ik ook eens in de twee maanden last van)
De prijs (en formaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het blijft dus hoe dan ook naaierij van de vervoersbedrijven
Met een strippenkaart kun je met 2 strippen heel groningen door. Nog altijd goedkoper dan het eurokaartje. Hoewel ik het wel erg handig heb gevonden dat eurokaartjequote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hier ook (Groningen), met het Eurokaartje![]()
Toch jammer dat de stelling van de TS nergens op slaat![]()
Ik praat geen poepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
In principe heeft TS gelijk...
Niet helemaal, vanuit Beijum of Lewenborg naar de stad vv. kost je 3 strippen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:33 schreef Marruk het volgende:
[..]
Met een strippenkaart kun je met 2 strippen heel groningen door. Nog altijd goedkoper dan het eurokaartje. Hoewel ik het wel erg handig heb gevonden dat eurokaartje
Dat wist ik dus niet... Van de overheid verbaast het me nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
De prijs (en formaat) van de Nationale Strippenkaart wordt bepaald door de overheid, niet door de OV-bedrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |