Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef Market_Garden het volgende:
Ja, dat verschilt natuurlijk per persoon, hoeveel strippen ze nodig hebben voor een rit heen en terug. Ikzelf heb voor 1 rit 3 strippen nodig
Nee, met die aantallen kan je nooit een even aantal heen en terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar je heen gaat en hoeveel zones dat is. Bovendien kan je die losse strip gewoon gebruiken als je die kaart bewaard.
5 x 3 is bij mij altijd nog 15 rekenwonderquote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.
Waar is je probleem?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je kunt 15x dus maar 7,5 heen en terug.
Is maar 2,5 keer op en neerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Gappie het volgende:
[..]
5 x 3 is bij mij altijd nog 15 rekenwonder
5 ritjes dus![]()
Dat je een strippenkaart nooit op kunt maken omdat je dan een nieuwe moet kopen. (tenzij je een 2de koopt, die raakt dan net wel op)quote:
et staat er idd een beetje raar ja.. maar goed.. ik heb je doorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
45/3=15/2=7,5
Stond er een beetje raar maar begrijpend lezen is niet moeilijk![]()
Als je dat nu eens niet wil omdat je geen geld hebt, verder nooit een strippenkaart gebruikt? Als ze er 50 strippen op zouden zetten is het probleem opgelost.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef LostFormat het volgende:
Wat een gezanik. Ja, dan moet je een nieuwe kopen. Dus?
Als je 50 strippen zou hebben dan moet je er alsnog meer voor betalen. Als je geen geld hebt dan kan dat dus ook niet. En ja, ik gebruik vaak zat een strippenkaart en ik zie niet in wat het nu uitmaakt of ik een ritje eerder of een ritje later een strippenkaart moet halen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je dat nu eens niet wil omdat je geen geld hebt, verder nooit een strippenkaart gebruikt? Als ze er 50 strippen op zouden zetten is het probleem opgelost.
40 strips dan. In ieder geval een aantal wat makkelijker is dan 45.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Als je 50 strippen zou hebben dan moet je er alsnog meer voor betalen. Als je geen geld hebt dan kan dat dus ook niet. En ja, ik gebruik vaak zat een strippenkaart en ik zie niet in wat het nu uitmaakt of ik een ritje eerder of een ritje later een strippenkaart moet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |