En wat hij zeiquote:
quote:
Ik had inderdaad altijd al het idee dat techno harder is, dan wat ik daar hoorde. Waar dit heel relaxt was, is "normale" techno dus harder? Hardere beat ook: hardcore/style-achtig, qua beat? Het zal vast totaal verschillend zijn maar ik moet het toch ergens mee vergelijknquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef teknomist het volgende:
Die gasten draaien minimal/electrohouse. Minimal is officieel een technovariant maar door dat het soms erg house georienteerd is en erg afwijkt van het 130bpm-geweld van "gewone" techno wordt het vaak in een apart hokje gestopt. Voor mij valt minimal onder techno maar het ligt wel erg dicht tegen house aan en de belevingswerelden zijn soms sterk verschillend.
Klopt ja, hele vette tent.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik hoorde dat die nieuwe tent in Rotterdam Herr Zimmerman ook veel Berlijn-techno draaide?
Mack, Kriek, Dry en Dash (momenteel de residents van Tresor) zou ik zeker even proberen te checken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ben niet zo into de techno, maar volgende maand naar Berlijn en gezien de Berlijnse scene beroemd is, wie heeft wat namen om te downloaden voor me? En dingen die ik zeker ff moet checken als ik er ben?
Nee, nog niet, geruchten zeggen 16 maart (verjaardag van Tresor) maar dat is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef teknomist het volgende:
Is de Tresor trouwens weer open?
Bronquote:The founder of Tresor in Berlin, Dimitri Hegemann, will open the doors of his new Tresor location in an old powerplant on Köpenicker Strasse in March 07!
The old powerplant spreads over four floors on altogether 20.000 square meters. Because of the large space he decided to reconstruct and combine the former units Tresor, Globus and Tuna Bar according to the project title “Modem”. Thereby the Tresor club will only be the smallest part of the whole project ( 5 per cent). The main focus will be a large exhibition hall for art.
Inspired by Olafur Eliasson who presented his “Weather Project” at the Tate Modern in London three years ago, he plans to built a parcours spreading about several floors, designed for daily visits, an “experiential space”, a place for light and art installations as an urbanly resting room without any music, a so called “Quiet Room”.
The Tresor club opens the doors in March followed by the “Quiet Room” shortly after. Besides Hegemann will open a restaurant entitled “Waldhaus” in Berlin/ Grunewald.
Naar tresor?quote:
Tegen die tijd eens naar Berlijn gaan dus. Tussen mijn skireis in Oostenrijk en Tiwewarp eind maart zit een kleine midweek. Dat opent deuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, nog niet, geruchten zeggen 16 maart (verjaardag van Tresor) maar dat is nog niet zeker.
-edit-
[..]
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |