link?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef Yorrit het volgende:
alle mensen uit dit topic zijn toch wel morgen @ todaysart?
www.todaysart.nlquote:
Je zou hem op rapidshare kunnen knallen, ik wil hem ook wel effe hosten voor je...moeten we straks effe contacten via msn ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef da_rippah het volgende:
Heb laatst een technosetje opgenomen, is redelijk goed geworden vind ik. Heeft iemand een site waar ik dit kan uploaden? Hij is 104 mb groot. Het liefst geen site waar je eerst 80.000 banners moet doorklikken en jaren moet wachten voordat je het ding een keer kan downloaden...
Alvast de tracklist:
01. Kobaya - ID
02. Axel Karakasis - Point of no return
03. Carl Falk - ID
04. Kobaya - ID
05. Incognito Project - Dojoja
06. ID
07. Mona recordings ltd. - Knights
08. Carl Falk - ID
09. Kobaya - Douglas Track
10. Jan Liefhebber vs. Nimbuz - Falling Stars EP.
11. E-Craig - Home (212 dub mix)
12. Hertz - Julia (Kanzyani Remix)
13. Valentino Kanzyani - Learning how to do it
14. Boriqua Tribez - Roxana
Zitten een paar "ID's" tussen, dat is omdat ik geen zin meer heb om op te gaan zoeken welke EP cq. welk cd'tje ik toen aan het draaien was, laat staan welke track
Toegevoegdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef da_rippah het volgende:
is goed. m'n msn is joostalferdinck AT gmail punt com.
Geen idee of dat kan, ik heb geen Ipod, dus dat zou ik niet weten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef da_rippah het volgende:
Beetje dom, ik ben uitgerekend nu sinds een hele tijd weer bij mijn ouders voor het weekend, en ik heb die set alleen als .avi bestand op mijn iPod staan (had het hele gebeuren ook gefilmd met mn telefoon). Dus ik kan die ook wel aan je geven Fendy maar die is iets van 450 mb ofzo... Anders wordt t maandag voordat die set online staat.
Ik heb hem wel gewoon met iTunes op mijn ipod gezet zegmaar, maar dan kan ik hem er niet meer vanaf halen en op deze computer kopieren toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |