Juist, ik doe het dan ook met een goede digicam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef d.n3rd het volgende:
Haha ja dat is dan ook weer zo. Met een cam trouwens. Ik heb een aversie tegen foto's maken met telefoons
Ja, Grooveyard is erg vet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:06 schreef d.n3rd het volgende:
Een van m'n allervetste vinyls is een bepaalde persing van grooveyard, mary go wild. Alle 3 tracks die daarop staan zijn echt ubervet.
Laten we Gung-Ho niet vergeten. Misschien wel de plaat waar ik het meest op uit mijn dak ben gegaan ever.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Omkron het volgende:
die van mij is mengs theme..
jaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef teknomist het volgende:
http://www.myspace.com/secretcinemasound
De minimal-remix van James is Brown is dead kun je hier luisteren..
ik geloof nieuwe. Ja ook scathead is meer richting electro. Als plaatje klinken ze lekker, maar ik mis de Umek stijl van een paar jaar geleden welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef da_rippah het volgende:
Posing as me... aardig plaatje inderdaad... Umek gaat wel een beetje teveel de electrokant op naar mijn mening. Komt die plaat uit op Jesus Loved You of wordt dat weer een nieuwe?
Nou ja, een paar jaar geleden heeft ie 3 electro-EP's onder de naam "Zeta Reticula" uitgebracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef P-azz het volgende:
[..]
ik geloof nieuwe. Ja ook scathead is meer richting electro. Als plaatje klinken ze lekker, maar ik mis de Umek stijl van een paar jaar geleden wel
Gatexquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:48 schreef da_rippah het volgende:
Heb hem nooit echt een hele goede producer gevonden... samen met kanzyani heeft ie wel wat leuke dingen gemaakt, en Lanicor is ook een klassieker natuurlijk.... ehgh.. En Gatex... Haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |