Nee, niet al te veel minimal inderdaad. Gewoon techno graag, stoomtreinen enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:56 schreef d.n3rd het volgende:
Zeg, luisteren we nog techno of bestaat er tegenwoordig niets anders dan minimal?
quote:
Depeche Mode - Sinner In Me (Ricardo Villalobos Bootleg Remix)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef Dacide het volgende:
villalobos draait vaker die remix van the sinner in me van ik dacht depeche mode..
iemand enig idee hoe die remix heet? of is ie nog niet uit?
is tie al te vinden op lime/frostwire?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand hoe die remake van LA Style's "James Brown is Dead" door Secret Cinema heet? Of moet die nog gereleased worden? Tering, wat een vette plaat.
Het is een soort van minimalversie. Ik hoorde de plaat tijdens een live PA van Secret Cinema.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef Neurotica het volgende:
[..]
is tie al te vinden op lime/frostwire?
mailje toch ff naar secret cinema:Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een soort van minimalversie. Ik hoorde de plaat tijdens een live PA van Secret Cinema.
Als ik wist hoe die heette dan had ik em wel gedownload..
Is dat die die Michel de Hey draaide op FYM?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand hoe die remake van LA Style's "James Brown is Dead" door Secret Cinema heet? Of moet die nog gereleased worden? Tering, wat een vette plaat.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef d.n3rd het volgende:
[..]
Is dat die die Michel de Hey draaide op FYM?
Hij is redelijk richting stevige minimal dus niet de hardstyle-versie denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef d.n3rd het volgende:
***** **** = Tekno mist? :p
Die remix die michel de heij draaide was overigens echt te slecht voor woordenleek wel hardstyle
Ik heb Joris Voorn er ook eens 1 horen draaien, die was op zich wel tof. Ik denk dat je het over die hebt.
Echt niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:46 schreef -Wolf- het volgende:
MdH moet dood!
Patstelling. Slotje.quote:
ik wil nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef d.n3rd het volgende:
Check hier dat stukje van michel de hey op fym, met die remix. Echt om te janken
Klinkt niet als de track die ik bedoel maar echt duidelijk is het niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef d.n3rd het volgende:
Check hier dat stukje van michel de hey op fym, met die remix. Echt om te janken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |