Ja hier normaal ook ze zijn volgens mij ook gewoon luiquote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef Frankie79 het volgende:
Goedkoper?
Jus komt bij mij gratis uit het vlees druppelen![]()
Koop dan ook echt vleesquote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hier normaal ook ze zijn volgens mij ook gewoon lui![]()
Just the ketchup, leave the jusquote:Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef Conflict het volgende:
Je moet het ook wel een beetje upgraden!
Beetje ketchup erbij, da's lekker in de jus![]()
Je kan ook macaroni maken, daar hoeft geen jus overquote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
het probleem is nu dus dat ik elke avond brood moet gaan eten want deze troep trek ik echt niet.
Elke dagquote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan ook macaroni maken, daar hoeft geen jus over![]()
Ik eet het ook niet elke dag maar zeker wel 2 a 3 keer in de weekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, elke dag aardappelen met jus, da's lekker![]()
![]()
het is waarschijnlijk goedkoper je ouders een vers stukje vlees cadeau te doen dan op jezelf gaan wonenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof dat ik maar op mij zelf moet gaan wonen.
Pakjes sjus gadverdamme![]()
Nog een reden om TS een schop te verkopenquote:
Probeer jij die troep maar eens te etenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk goedkoper je ouders een vers stukje vlees cadeau te doen dan op jezelf gaan wonen![]()
Daarnaast vind ik je een ondankbare grafhond.
Jaren gedaan. Probeer het nog eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Probeer jij die troep maar eens te eten![]()
Dan kan je mooi afwisselen met macaroni!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet elke dag maar zeker wel 2 a 3 keer in de week![]()
Ja dat vind ik dus ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef fratsman het volgende:
Sjus uit een pakje is altijd zo godvergeten zout!
Geef mij maar sjus van het vlees zelf.
Moesten ze 's tegen mij zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is een erg vergezocht en absurd idee, ik weet het maar...misschien zou je eens zelf kunnen koken in plaats van aan te schuiven en dan nog te janken?
Melk ook niet...en tóch...quote:
Volgende keer even een broodje shoarma bestellenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
het probleem is nu dus dat ik elke avond brood moet gaan eten want deze troep trek ik echt niet.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef SHE het volgende:
Ik sluit me aan bij die lelijke clown en wilde je even melden dat jongetjes die nog onder vleugels van ouders leven, niet moet janken over eten.
en verder moeten alle mensen die pakjes/zakjes of andere chemische fabrikaten gebruiken in hun dagelijkse voeding , sterven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |