Ja hier normaal ook ze zijn volgens mij ook gewoon luiquote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef Frankie79 het volgende:
Goedkoper?
Jus komt bij mij gratis uit het vlees druppelen![]()
Koop dan ook echt vleesquote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hier normaal ook ze zijn volgens mij ook gewoon lui![]()
Just the ketchup, leave the jusquote:Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef Conflict het volgende:
Je moet het ook wel een beetje upgraden!
Beetje ketchup erbij, da's lekker in de jus![]()
Je kan ook macaroni maken, daar hoeft geen jus overquote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef Canisfire het volgende:
het probleem is nu dus dat ik elke avond brood moet gaan eten want deze troep trek ik echt niet.
Elke dagquote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan ook macaroni maken, daar hoeft geen jus over![]()
Ik eet het ook niet elke dag maar zeker wel 2 a 3 keer in de weekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, elke dag aardappelen met jus, da's lekker![]()
![]()
het is waarschijnlijk goedkoper je ouders een vers stukje vlees cadeau te doen dan op jezelf gaan wonenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof dat ik maar op mij zelf moet gaan wonen.
Pakjes sjus gadverdamme![]()
Nog een reden om TS een schop te verkopenquote:
Probeer jij die troep maar eens te etenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk goedkoper je ouders een vers stukje vlees cadeau te doen dan op jezelf gaan wonen![]()
Daarnaast vind ik je een ondankbare grafhond.
Jaren gedaan. Probeer het nog eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Probeer jij die troep maar eens te eten![]()
Dan kan je mooi afwisselen met macaroni!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet elke dag maar zeker wel 2 a 3 keer in de week![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |