Zeker wanneer ze (naast elkaar) voor je lopen op de (rol)trap op het treinstation.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef Forcefuzz het volgende:
Mensen die sloom lopen zijn irritant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zeker wanneer ze (naast elkaar) voor je lopen op de (rol)trap op het treinstation.
Ik heb een hekel aan mensen die overbodig gebruik maken van de capslock functie.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef kantoorlul het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die haast hebben... GA DAN EERDER JE NEST UIT!!! DAN HOEF JE JE NIET TE HAASTEN...
Haasten is wat anders dan gewoon doorlopen, kijk ik loop door als ik van perron 1 naar 7 moet omdat ik geen zin heb om te slenteren op 1 v/d drukste stations van Nederland. Tijd heb ik meer dan genoeg en heb dan ook geen enkele haast maar enig tempo mag toch wel....quote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef kantoorlul het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die haast hebben... GA DAN EERDER JE NEST UIT!!! DAN HOEF JE JE NIET TE HAASTEN...
Net als in drukke winkelcentra, altijd van die mensen die voor je voeten lopen te slenteren. Ik heb dan altijd de neiging expres op hun hakken te trappen ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Haasten is wat anders dan gewoon doorlopen, kijk ik loop door als ik van perron 1 naar 7 moet omdat ik geen zin heb om te slenteren op 1 v/d drukste stations van Nederland. Tijd heb ik meer dan genoeg en heb dan ook geen enkele haast maar enig tempo mag toch wel....
heel irritant idd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zeker wanneer ze (naast elkaar) voor je lopen op de (rol)trap op het treinstation.
nerdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:59 schreef kantoorlul het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die te snel hun conclusie trekken...ik had mijn caps-lock niet aanstaan, want ik gebruikte mijn shift-knopje...
idd, wist niet of het daaraan lag, heb sinds kort een nieuwe collega uit limburgquote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef hollander76 het volgende:
Of Limburg want daar spreken ze ook traag![]()
Ik benadruk duidelijk dat ik niet overhaast praat, of gehaast benquote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In plaats van een lemmingtopic te plaatsen, post ik mijn geplande OP maar gewoon eens in het eigenlijke topic![]()
Ik heb echt een hekel aan mensen die gestresst en opgefokt doen tijdens het praten.
Vooral wanneer je eens op je vrije dag door de stad wandelt en ze moeten ergens heen dan flippen ze zowat.![]()
Ze hebben zelf helemaal niet door hoe onaangenaam ze eigenlijk bezig zijn en vaak hebben ze uiteindelijk nauwelijks enkele minuten tijdwinst....
Meestal geeft dit soort mensen ook een klamme zweterige hand.![]()
Dus vanmiddag in de stad komt er weer zo een figuur naar me toe die de grens van de hysterie al erg dicht genaderd is, dat hij al heel de tijd gehaast is kan ik zien aan de grote zweetplekken onder zijn armen en de penetrante zweetlucht die om de beste kerel heel hangt.
Kalm en zeer beheerst leg ik hem uit hoe hij het snelst op zijn bestemming komt, maar de man wordt steeds ongeduldiger en onbeheersder en het lijkt erop dat hij me wilt slaan maar zich net op tijd inhoudt.
Een bedankje kan er ook al niet vanaf.
Ik vroeg meteen aan een van mijn vrienden of ik echt zo sloom praatte, maar dat bleek mee te vallen.![]()
![]()
Klacht: Mensen die zich zo gedragen horen niet thuis in de maatschappij en moeten naar Los Angeles om daar een groot verkeersplein met een fluitje in de mond in goede banen proberen te leiden![]()
Heb jij me daar even tuk, jij rakker!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:59 schreef kantoorlul het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die te snel hun conclusie trekken...ik had mijn caps-lock niet aanstaan, want ik gebruikte mijn shift-knopje...
met winkelen en zien dat je door wil en niet opzij gaan ... .quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
ja, maar soms pakt iemand je hand te vroeg en dan hebben ze je bij je vingers en dan kun je er niet veel aan doen dat je een slap handje geeftquote:
Idd, gewoon op je eigen tempo door het leven gaan. Als je jezelf ophitst raak je alleen maar in de knoop.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef wegwerp2004 het volgende:
Ik ben ook zo'n slome prater denk ik dan.
Ik doe ook lekker relaxt met mijn boodschappen inpakken bij de kassa, en dan zie ik die opgefokte babyboomers al kijken
Ga wat leuks doen als je je hier al aan irriteerd. Het leven kan zo veel mooier zijn dan snel boodschappen doen, chagerijnig kijken en in je auto rijden
Dat jij uberhaupt nog moeite doet om naar onzin te kunnen luisterenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef visionnaire het volgende:
beter dan die snelstotterende figuren waarbij je de hele tijd moeite moet doen om te horen wat voor onzin ze nu weer uitkramen.
Bij sommige mensen is dat gewoon de cultuur. Bij mij in de klas ook een Iranees die dat doet, is aardige jongen gewoon hoor. En nou niet gelijk zijken over zijn Iranees-heid, hij en zijn ouders zijn dat land niet voor niets ontvlucht.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die van die gare slappe handjes gevenzo gaar je bent toch geen homo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |