"Dat is op dit moment niet aan de orde."quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef jna het volgende:
Wat zei van Geel over de stelling van Adriaanse die terug zou kunnen komen?
Toen was ik net drinken pakken, zelfde verhaalquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef jna het volgende:
Wat zei van Geel over de stelling over Adriaanse die terug zou kunnen komen?
Altijd leuk als iemand de tv stiekem op nederland 1 zet waardoor je denkt: "goh wat duurt die reclame lang zeg"![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
Hoe zag die opstelling er precies uit?
Steek
Heitinga Stam Mathijsen Urby
Landzaat Maduro
Sneijder
Jenner Huntelaar Perez
bank: Gentenaar Bouma Krohn-Dehli Rosenberg Mitea
??
Mooi hequote:
En inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
"Geen contact met Bouma"
Jenner komt niet volgens Van Geel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
Hoe zag die opstelling er precies uit?
Steek
Heitinga Stam Mathijsen Urby
Landzaat Maduro
Sneijder
Jenner Huntelaar Perez
bank: Gentenaar Bouma Krohn-Dehli Rosenberg Mitea
??
Dat heb ik even gemist. Noemde ze een naam?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
En de bron is nu ook bekend van Derksen, die word nu afgeslacht
Volgens mij de zaakwaarnemer van Bouma maar kweet niet zeker, maar van Geel weet het iig welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Noemde ze een naam?.
Nee hoor, dat heb jij gewoon gemistquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb jij gewoon gemist
quote:Van Geel: 'Joris Mathijsen is onhaalbaar'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat het voor de Amsterdammers een onmogelijke zaak is om AZ-verdediger Joris Mathijsen binnen te halen.
De technisch directeur denkt dat Joris Mathijsen het komende seizoen voor een Europese topclub zal spelen en dus onhaalbaar zal zijn voor Ajax, wel hebben de AZ-verdediger met diens zaakwaarnemer al een oriënterend gesprek gehad met Ajax.
quote:Van Geel: 'Julian Jenner is niet aan de orde'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in NAC Breda-aanvaller Julian Jenner klinklare onzin zijn.
Ook over de interesse in NAC Breda-speler Julian Jenner liet Van Geel zich uit, hij wilde duidelijkheid scheppen rond de rechtsbuiten en meldde dat het gerucht over een overgang van Jenner naar Amsterdam een gerucht van de bovenste plank is en dat Jenner absoluut niet in beeld is bij Ajax.
Vermaelen niet? Is zowat de enige speler die iedere week constant presteertquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef vdHoek het volgende:
Het enige slechte nieuws wat ik hoorde, is dat ze zoveel vertrouwen hebben in Vermaelen. Ik vind die jongen nog niet goed genoeg voor Ajax 1 en ik zal daarom ook blij zijn als bijv. Mathijsen toch naar Ajax komt.
Ja want dat was de UEFA-cupquote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef Ricky_ het volgende:
Mag Huntelaar eigenlijk wel spelen tegen Inter? Aangezien hij Europees al is uitgekomen voor Heerenveen dit seizoen.
Het mooiste nieuws van het jaar man.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef devv05 het volgende:
Alleen maar slecht nieuws of is er ook nog iets positiefs uitgekomen? Behalve dat Bouma niet komt dan.
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.quote:
Doet hans nooit hij wil afbouwen in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.

quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Jong Ajax heeft eindelijk weer eens gewonnen, 0-2 tegen Heerenveen.
Babel en Martina hebben gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |