Meest dramatische fipo ooit!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef Catch22- het volgende:
belachelijk zeg. De maatschappij gaat zo langzaam maar zeker naar de klote..
Wat? Ik heb er toch voor betaald?!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Was het geen geld?
jou ava lijkt op die paarden ava van msnquote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef B_BOY het volgende:
wat een gekke zooi zeg. dat die mensen hard sterven.
De positivistisch ingestelde optimistquote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef KreKkeR het volgende:
Of wellicht dat dader alleen wat weg wilde gooien waarbij hij jou per abuis raakte!
Mooie foto..quote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
Dit schreeuwt om een 2005 lemming![]()
![]()
steen kan ook klein zijn en die dingen zijn over het algemeen wel hard!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef Candera het volgende:
In de TT spreek je van een steen en in de OP is het voorwerp al gedegradeerd tot 'een klein hard voorwerp'. Ik durf te wedden dat het in het echt een leeg pakje kauwgom was ofzo
op het moment dat een sigaret een blauwe plek op mijn borst veroorzaakt omdat ie tegen me aangegooid wordt, moet het een stenen peuk zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Stel je niet aan om een sigaretten peuk![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik deed er vier keer over om je naam normaal te kunnen uitspreken, in mijn hoofdkenker naam, rudeldudelthadude
stufi is er nog niet en mijn kogels waren opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef Skinnymike het volgende:
Zeg Ruuuudeeeldeeltaaaaduuuuudeee, waarom heb je je 9 mm niet gepakt?![]()
\quote:
Zal wel zware shag zijn geweestquote:
Met de kleine brommertje! Toe maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wachten op de bustotally n00b.
Afstanden die je met een bus rijd doe je 10x zo snel met de kleine brommertje
pffff. jij weer.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wachten op de bustotally n00b.
Afstanden die je met een bus rijd doe je 10x zo snel met de kleine brommertje
ik ga ook zelf maar oefenen denk ik....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef Agiath het volgende:
Twas de hamas jonge! *wilde handgebaren maakt*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
Maar serieus, welke mongool rijd er nou op een brommer
Het ging toch al nergens meer over, dus op slot ermee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:47 schreef Catch22- het volgende:
nou, ik maak maar duidelijk dat dit een lemming is, n00bs
Pak an!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |