Zoals the_disheaver dus al zei, je kan alles met $url er uit halen, en van je switch-statementquote:
1 |
In MySQL 3/4 heb je SHOW TABLES en SHOW COLUMNS. In versie 5 heb je de INFORMATION_SCHEMA tabellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Desdinova het volgende:
kan ik bepaalde queries opstellen zodat ik een treestructuur van mijn database terugkrijg? eventueel met kolomtypes dr bij?
quote:<meta http-equiv="refresh" content="2;url=http://webdesign.about.com/">
The only difference is in the content attribute.
content="2;url=http://webdesign.about.com"
The number is the time, in seconds, until the page should be redirected. Then, separated by a semi-colon (;) is the URL that should be loaded.
Je kunt PHP's header()-functie alleen gebruiken als er nog niks op de huidige pagina is getoond. Zodra je iets geprint hebt (in dit geval de gewijzigd-tekst), levert de header()-functie een foutmelding op. Volgens de PHP-manual kun je dit omzeilen met ob_start() en ob_end_flush(), maar eerlijk gezegd vind ik het doorsturen van iemand naar een andere pagina sowieso meer een client-side iets en zou ik het dus niet met PHP aanpakken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef ikke_ook het volgende:
dat kun je met javascript doen, als hij na een aantal seconden moet worden doorgestuurd, of met php Header als je hem direct wil doorsturen.
eerst bericht gewijzigd laten zien en dan na een aantal seconden trg naar de pagina waar je dingen kan aanklikken om te wijzigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef ikke_ook het volgende:
dat kun je met javascript doen, als hij na een aantal seconden moet worden doorgestuurd, of met php Header als je hem direct wil doorsturen. Dus moet hij eerst een paar seconden "bericht gewijzigd" laten zien of direct terug naar een bepaalde pagina?
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt met PHP's header()-functie alleen gebruiken als er nog niks op de huidige pagina is getoond. Zodra je iets geprint hebt (in dit geval de gewijzigd-tekst), levert de header()-functie een foutmelding op. Volgens de PHP-manual kun je dit omzeilen met ob_start() en ob_end_flush(), maar eerlijk gezegd vind ik het doorsturen van iemand naar een andere pagina sowieso meer een client-side iets en zou ik het dus niet met PHP aanpakken.
Oh juist. Nou dan zijn we het eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochJavascript als je eerst iets wil tonen. OF php als je dat niet wil
kheb mn header in een include staan.. is dat dan geen probleem ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
@Knucklezz
probeer die meta tag eens die ik hierboven heb gepost.
Uhhh wat bedoel je precies?Het gaat erom hoe je header bij de gebruiker aankomt..niet hoe je hem samenstelt op de server..quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
kheb mn header in een include staan.. is dat dan geen probleem ?![]()
1 |
maar hij moet niet op elke pagina refreshenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef ikke_ook het volgende:
ja klopt!
1 2 3 | of <textarea>hier de text die in het vakje moet staan</textarea> |
1 |
1 |
1 |
1 2 3 | <td><input name="menunaam" type="text" value="<?php echo mysql_result($result,$i,'menunaam');?>" /></td>\r\n <?php |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |