quote:<meta http-equiv="refresh" content="2;url=http://webdesign.about.com/">
The only difference is in the content attribute.
content="2;url=http://webdesign.about.com"
The number is the time, in seconds, until the page should be redirected. Then, separated by a semi-colon (;) is the URL that should be loaded.
Je kunt PHP's header()-functie alleen gebruiken als er nog niks op de huidige pagina is getoond. Zodra je iets geprint hebt (in dit geval de gewijzigd-tekst), levert de header()-functie een foutmelding op. Volgens de PHP-manual kun je dit omzeilen met ob_start() en ob_end_flush(), maar eerlijk gezegd vind ik het doorsturen van iemand naar een andere pagina sowieso meer een client-side iets en zou ik het dus niet met PHP aanpakken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef ikke_ook het volgende:
dat kun je met javascript doen, als hij na een aantal seconden moet worden doorgestuurd, of met php Header als je hem direct wil doorsturen.
eerst bericht gewijzigd laten zien en dan na een aantal seconden trg naar de pagina waar je dingen kan aanklikken om te wijzigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef ikke_ook het volgende:
dat kun je met javascript doen, als hij na een aantal seconden moet worden doorgestuurd, of met php Header als je hem direct wil doorsturen. Dus moet hij eerst een paar seconden "bericht gewijzigd" laten zien of direct terug naar een bepaalde pagina?
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt met PHP's header()-functie alleen gebruiken als er nog niks op de huidige pagina is getoond. Zodra je iets geprint hebt (in dit geval de gewijzigd-tekst), levert de header()-functie een foutmelding op. Volgens de PHP-manual kun je dit omzeilen met ob_start() en ob_end_flush(), maar eerlijk gezegd vind ik het doorsturen van iemand naar een andere pagina sowieso meer een client-side iets en zou ik het dus niet met PHP aanpakken.
Oh juist. Nou dan zijn we het eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochJavascript als je eerst iets wil tonen. OF php als je dat niet wil
kheb mn header in een include staan.. is dat dan geen probleem ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
@Knucklezz
probeer die meta tag eens die ik hierboven heb gepost.
Uhhh wat bedoel je precies?Het gaat erom hoe je header bij de gebruiker aankomt..niet hoe je hem samenstelt op de server..quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
kheb mn header in een include staan.. is dat dan geen probleem ?![]()
1 |
maar hij moet niet op elke pagina refreshenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef ikke_ook het volgende:
ja klopt!
1 2 3 | of <textarea>hier de text die in het vakje moet staan</textarea> |
1 |
1 |
1 |
1 2 3 | <td><input name="menunaam" type="text" value="<?php echo mysql_result($result,$i,'menunaam');?>" /></td>\r\n <?php |
1 |
dat werkt jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef the_disheaver het volgende:
of:
[ code verwijderd ]
of
[ code verwijderd ]
of:
[ code verwijderd ]
uitleg: je hebt geen aanhalingstekens voor en na de value-waarde. Alleen een aanhalingsteken welke het einde van de echo weergeeft.
Dus of enkele aanhalingstekens waardoor je de dubbele niet te hoeft escapen, of dubbele aanhalingstekens, en de dubbele aanhalingstekens voor het HTML escapen. Of alleen voor de echoén van de value php gebruik, de rest in normale html (zonder te echo'en)
1 |
1 2 | extension=php_mysql.dll <- enabled |
1 2 3 | {elks teken incl newline} </div> |
1 |
1 2 3 | <div id="MCaddtion"> |
Dus /ene regel.*volgende regel/s werkt over meerdere regels.quote:s (PCRE_DOTALL)
If this modifier is set, a dot metacharacter in the pattern matches all characters, including newlines. Without it, newlines are excluded. This modifier is equivalent to Perl's /s modifier. A negative class such as [^a] always matches a newline character, independent of the setting of this modifier.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef user931989 het volgende:
Ik heb een HTML-documentje, dat uit een rss-feed geparsed wordt.
In die rss-feed staat echter voor elke ' en " een backslash.
Nu include ik dat html-document in een php, maar het lukt mij niet om die backslashes weg te krijgen.
Normaal zou ik dit met str_replace doen, maar door die include lukt dat niet.
Hoe kan dit wel?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef ikke_ook het volgende:
door die html-file in te lezen met fopen en hem dan als string te behandelen?
Kan niemand mij helpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef user931989 het volgende:
Als ik hem met fopen inlees krijg ik dit te zien:
Resource id #2
misschien komt dat doordat het in hetzelfde php-document ook verwerkt wordt
file_get_contentsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef user931989 het volgende:
Kan niemand mij helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |