Ieder z'n eigen stijl natuurlijk, maar ik vind dit verre van prettig lezen. Weinig overzichtelijk en dan maak je makkelijk van die kleine klotefoutjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Toeps het volgende:
Sniegoed?
Ik heb het uit een boek en zo, want op school (CMD) leren ze me niet zo veel.
quote:Kittencentrale vergeten?! Da's alles?!
Whehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Toeps het volgende:
Aaah!!!! Mijn naam is STOMME IDIOOT!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 2 3 4 | if(!$result = mysql_query($sql, $db)) echo "Deze query verneukt: ".$query.", op deze manier: ".mysql_error()."."; ?> |
dan splits je je berekening in 2en?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ZCE vast gezet, dus ik ben nu bezig in het practise testboek.
Kom ik er achter dat php EERST aftrekt en pas daarna optelt ipv het Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord alternatief
dus 20-10+4+2=16 en niet 20-10+4+2=4 zoals ik verwacht. Ligt het mij of is dat vreemd?
Daar gaat het niet om, het is een testvraag uit een proefexamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan splits je je berekening in 2en?
Dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef ikke_ook het volgende:
Tis standaard in de wiskunde trouwens, niet alleen in php
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:07 schreef DutchBlood het volgende:
Met wat haakjes is dit vrij makkelijk op te lossen natuurlijk. Wiskundig èn mogelijk in php.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een testvraag uit een proefexamen
Lezen blijft lastig zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niks gezegd.
Voor welk examen ben je aan het oefenen dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ZCE vast gezet, dus ik ben nu bezig in het practise testboek.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | $cnt = $db->query("SELECT count(*) as count from images WHERE img_unique = '".$_GET["id"]."'"); $db->doQuery("DELETE FROM images WHERE img_unique = '".$_GET["id"]."'"); $db->doQuery("DELETE FROM cars WHERE car_unique = '".$_GET["id"]."'"); for($x=0; $x<$cnt[0][0]; $x++) { unlink("../files/".$_GET["id"]."_".($x+1).".jpg"); print("../files/".$_GET["id"]."_".($x+1).".jpg<br />"); } |
Humz het lijkt wel of de string offsets geen waarde heeft, of helemaal niet bestaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:37 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een tijdje geleden Pear geinstalleerd op m'n Ubuntu-machine. Dat leek toen wel goed te gaan. Ik kan ook packages toevoegen enzo, geen klachten.
Vanavond had ik wat tijd over en dacht ik, laat ik er eens wat mee doen. Dus ik heb Auth geinstalleerd om te kijken of het allemaal werkt. Ik heb in m'n database een tabel "auth" gemaakt met ruimte voor usernames en passwords en daar als test mezelf ingezet met een MD5 password. Vervolgens heb ik het voorbeeld uit de handleiding gekopieerd, de database-gegevens ingevuld en in een bestand genaamd test.php op m'n server gezet.
Dat leverde dit op: Fatal error: Cannot unset string offsets in /usr/share/pear/Auth.php on line 180
Wat nu?
Maar eerlijk gezegd word ik er nog niet echt vrolijk van. Ik heb nu 3 packages geprobeerd (Auth, Auth_HTTP en HTML_BBCodeParser) en ze geven alledrie fouten als ik het standaardvoorbeeld uit de documentatie probeerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Tijn het volgende:
Pear is een systeem voor standaardscripts, zodat je niet elke keer het wiel aan het uitvinden bent.
Ik heb het nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd word ik er nog niet echt vrolijk van. Ik heb nu 3 packages geprobeerd (Auth, Auth_HTTP en HTML_BBCodeParser) en ze geven alledrie fouten als ik het standaardvoorbeeld uit de documentatie probeer
Dat is ook ongetwijfeld zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gebruikt.
Voornamleijk omdat ik graag zelf het wiel WIL uitvinden omdat ik op die manier een betere php'er denk te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |