het gebruik van $type voor het ophalen van die get/post variable is tegenwoordig toch ook sterk afgeraden??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef ViPeRII het volgende:
moet dat geen $_GET['type'] zijn?
Hij herkent de variable $type niet.
anders moet je ergens anders in je script $type declareren.
Verder is dit een notice, en is dus geen fout
Top, dat isook weer weg,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef ViPeRII het volgende:
moet dat geen $_GET['type'] zijn?
Hij herkent de variable $type niet.
anders moet je ergens anders in je script $type declareren.
Verder is dit een notice, en is dus geen fout
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | $cnt = $db->doQuery("SELECT count(*) as count from images WHERE img_unique = '".$_GET["id"]."'"); $db->doQuery("DELETE FROM images WHERE img_unique = '".$_GET["id"]."'"); $db->doQuery("DELETE FROM cars WHERE car_unique = '".$_GET["id"]."'"); for($x=0; $x<$cnt[0][0]; $x++) { $file = "../files/".$_GET["id"]."_".($x+1).".jpg"; if(is_file($file)){ unlink($file); }else{ echo $file." bestaat niet."; } } header("Location: viewcars.php"); } |
Heeft je script wel de juiste rechten? Chmod eens 777 anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef Boink het volgende:
[..]
Top, dat isook weer weg,
nu die unlink nog, want dat werkt ook nog steeds niet. Ik heb nu dit.
[ code verwijderd ]
Het verwijderen uit de database lukt wel.. De files alleen niet.
Ja alles is gewoon 777quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Heeft je script wel de juiste rechten? Chmod eens 777 anders.
Waarschijnlijk klopt je query niet. Vervang or die("FOUT!") eens door (mysql_error ()) en post de error die je krijgt hier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Toeps het volgende:
Ook na het zetten van leuke ` tekentjes bij de databasenamen lukt het niet.
Ieder z'n eigen stijl natuurlijk, maar ik vind dit verre van prettig lezen. Weinig overzichtelijk en dan maak je makkelijk van die kleine klotefoutjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Toeps het volgende:
Sniegoed?
Ik heb het uit een boek en zo, want op school (CMD) leren ze me niet zo veel.
quote:Kittencentrale vergeten?! Da's alles?!
Whehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Toeps het volgende:
Aaah!!!! Mijn naam is STOMME IDIOOT!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 2 3 4 | if(!$result = mysql_query($sql, $db)) echo "Deze query verneukt: ".$query.", op deze manier: ".mysql_error()."."; ?> |
dan splits je je berekening in 2en?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ZCE vast gezet, dus ik ben nu bezig in het practise testboek.
Kom ik er achter dat php EERST aftrekt en pas daarna optelt ipv het Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord alternatief
dus 20-10+4+2=16 en niet 20-10+4+2=4 zoals ik verwacht. Ligt het mij of is dat vreemd?
Daar gaat het niet om, het is een testvraag uit een proefexamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan splits je je berekening in 2en?
Dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef ikke_ook het volgende:
Tis standaard in de wiskunde trouwens, niet alleen in php
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:07 schreef DutchBlood het volgende:
Met wat haakjes is dit vrij makkelijk op te lossen natuurlijk. Wiskundig èn mogelijk in php.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een testvraag uit een proefexamen
Lezen blijft lastig zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niks gezegd.
Voor welk examen ben je aan het oefenen dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ZCE vast gezet, dus ik ben nu bezig in het practise testboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |