Ik ben niet zo'n fan van zn nieuwe shit maar hij heeft best een paar grappige nummersquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Pumatje het volgende:
ik heb best een mening, gevormd naar eigen smaak, en de XXL's vaak objectieve kijk is een steun maar will smith een goede rapper vinden, dan heb je gewoon geen verstand![]()
Git on the floor!!!!! Whoa! I'm the Party Starter,
You might have a good time but we party harder
So, tell the DJ to play my song
& we could dance all night to the early mornin'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede rapper mandie will smith
als ik hier no ff op mag reargeren..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zn nieuwe shit maar hij heeft best een paar grappige nummersGettin Jiggy With It, Summertime enzo, en daarnaast zijn de nummers met The Fresh Prince best tof.
En daarnaast maakt Will Smith ook gewoon hele andere rap dan bijv. Opgezwolle (om maar weer een beetje ontopic te komen).
En nu weer ontopic verder.
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomtquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Pumatje het volgende:
ik heb best een mening, gevormd naar eigen smaak, en de XXL's vaak objectieve kijk is een steun maar will smith een goede rapper vinden, dan heb je gewoon geen verstand![]()
Git on the floor!!!!! Whoa! I'm the Party Starter,
You might have a good time but we party harder
So, tell the DJ to play my song
& we could dance all night to the early mornin'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede rapper mandie will smith
Wordt dat em niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Reken maar niet op de DKDent...
ik denk ook niet dat het om het woorden vervormen gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomt
fo shizzle
my nizzle
![]()
maar snoop is zwaar dope![]()
buitenwesten wat ? dvdrip van de dvd die uit moet komen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:04 schreef Catch22- het volgende:
Buitenwesten is te vinden voor de warezdudes hier
DivX
de plank mis slaan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
want? sorry maar snoop die vervormd woorden ook zodat het beter uitkomt
Je skipt de jug? sorry maar dat kan en mag echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Catch22- het volgende:
het is volgens mij 'vergeet die donkere wolk'
Ik skip weinig nummers, alleen de jug en ut is wat het is eik..
Jammer, hoe je het ook went of keert Delic is de beste van het trio. Juist die afwisseling vind ik erg goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef Catch22- het volgende:
Nja als ik luister wil ik die raps horen flowen, een intrumental is dan een niet zo welkome onderbreking
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef SilverBullet het volgende:
De Jug is vet!, alleen die man op het einde, die is irritant
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef MMaRsu het volgende:
Late tvp
Will Smith is okay, z'n oude albums dan
Nog steeds pissed omdat Sticks niet op kwam dagen
Braz-ill dan ? die erg nep integendeelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.![]()
Ik vind Dip Saus ook nog steeds een van de vetste Opgezwolle nummers btw, over instrumentals gesproken. Koptelefoon op, 3 biri en een jonko, Dip Saus, perfect![]()
12 over 12 is ook zo'n nummerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel leuk geknipt en geplakt tho, met dat gehijg.![]()
Ik vind Dip Saus ook nog steeds een van de vetste Opgezwolle nummers btw, over instrumentals gesproken. Koptelefoon op, 3 biri en een jonko, Dip Saus, perfect![]()
Regendansquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:02 schreef Martuh het volgende:
Regendans![]()
Alleen het einde man... ik spacete hem de tyfus in en toen helemaal gek gaan op Regendans. En dan op eens 'maar als de nacht valt... komen de freaks naar buiten' en dan die tering enge stemmen... brrr. Koptelefoon weggesmeten, track geskipt en de rest van de cd niet meer vertrouwen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |