fijn dat dat mag, of moet dat eerst nog ff neerdwarrelen in blijkbaar hyper-moderne-city de luxe?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat mag, zeker als je pas 2 maandne iets hebt....
In dat geval..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh mijn god. Hij wil na 2 maanden al trouwen?
Hoe oud was dat speeldingetje van m?
Mijn leeftijd toch?
Oe.. En dan mag ik op je rug?quote:
Jah, da's vrijdag.quote:
Hoe kan je nou van schoonfamilie spreken als het nog niet officieel is..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
fijn dat dat mag, of moet dat eerst nog ff neerdwarrelen in blijkbaar hyper-moderne-city de luxe?
ik heb het liever romantisch, en op onze manier, dan wa anders... en als jullie het er niet mee eens zijn, zal mij een zorg zijn
hij ontmoet zijn schoonfamilie zaterdag
Condoleer hem even.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Burner82 het volgende:
hij ontmoet zijn schoonfamilie zaterdag
Oe yeah baby!quote:
Zeg dan ben jij altijd nog mijn speeldingetje!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval..
Zeg CDP...?
wat is je probleem nou eigelijk?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja... voordat je verkering vraagt en zo, met ringen, haske officieel
(ik zie dna ook gelijk zo'n plastic kindersurprise ringetje voor me)
"o lieve basje... wil je mijn vriendje zijn?" *schuif* "ow *giechel* hij is te groot"
Húúúúúú poardquote:
Ik weet niet of ik kan vrijdagquote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, da's vrijdag.
Moet nog ff iets leuks verzinnen, maar tis zo MOEILIJK!
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is je probleem nou eigelijk?
dat ik iemand voor verkering/een relatie vraag, als vastigheid?
Neuh, het is geen probleem voor mij. Ik vind alleen, en dat is al meeeeerdere malen door meeeeeerdere personen hier gezegd, dat verlering vragen op de basisschool thuishoortquote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is je probleem nou eigelijk?
dat ik iemand voor verkering/een relatie vraag, als vastigheid?
dat is de zekerheid die ik heb, waardoor we het rustig aan kunnen doen, en eerst een relatie kunnen beginnen, voordat we trouwen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe kan je nou van schoonfamilie spreken als het nog niet officieel is..
Ja en ik mag dan een cowboyhoed op..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Húúúúúú poard![]()
En dán zo'n steigerende stoere Caz en een Tally die aan z'n manen door de lucht wappert als soort rodeo-cowboy-dame
Ja nou dat zal ik jou 's ff haarfijn uitlegge madammeke!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Tally het volgende:
Ja Engeltje wat is nou jouw probleem joh!
Zekerheid heb je dus nooit..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat is de zekerheid die ik heb, waardoor we het rustig aan kunnen doen, en eerst een relatie kunnen beginnen, voordat we trouwen...
En dat je dan centjes voor de huwelijksreis verdient per seconde dat je op z'n rug kan blijven zitten.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en ik mag dan een cowboyhoed op..
En daar zwaai ik dan mee!!
Hyyyyyyyyyyyyyyyyha...
en een relatie dan? vraag je dat niet, of dender je in 1 keer een huwelijk in?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, het is geen probleem voor mij. Ik vind alleen, en dat is al meeeeerdere malen door meeeeeerdere personen hier gezegd, dat verlering vragen op de basisschool thuishoortSnap je?
Oquote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou dat zal ik jou 's ff haarfijn uitlegge madammeke!!!!
....
Ik ben het vergeten.
wie snapt het dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk..als je zoals Burner bent..dan snappen dat je ouders zo reageren als davidov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |