leeftijd er nog bij,kon niet editten helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef nelisb het volgende:
vriendin en ikverdienen zon 2800 met zijn 2en netto.
vaste lasten zijn zon 2100 euro.van de 2100 euro is alles betaald,hypotheek,elektriciteit,telefoons,televisie,internet,verzekeringen etc.
houden dus over 700 euro netto per maand en krijg binnenkort flinke loonsverhoging geen klagen dus
Volgens mij niet , ik ben 19 jaar ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Zit je dan niet onder het minimum loon?
Bruto of netto?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Skorpija het volgende:
Even opgezocht, het minimumloon is 664,- per maand...
Wanneer je van baan switched moet je de grootste klappers maken, als je eenmaal ergens zit, gaat het meestal maar langzaam omhoog
Dat is inderdaad triest. Maar dan heb je het niet over studenten neem ik aan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef Breukink het volgende:
mensen willen op zichzelf maar weten niet hoe ze rond moeten komen, daarom gaan ze janken bij mama en papa....
jammer he dat sommige mensen wel ouders hebben die hen kunnen helpen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef Breukink het volgende:
mensen willen op zichzelf maar weten niet hoe ze rond moeten komen, daarom gaan ze janken bij mama en papa....
Och, gun jezelf nu ook wat, misschien wordt je net als je klaar bent met de IBG overreden door een wals ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef thaleia het volgende:
Salaris iets meer dan 1400 netto, daarvan kom ik op dit moment uitstekend rond omdat ik in een piepklein eenkamerflatje woon (300 huur) en geen auto heb of dure hobby's of rijlessen ofzo. Die luxe veroorloof ik mezelf momenteel ook niet, want ik wil van m'n studieschuld af en ben dus flink veel euro's per maand aan het IBG over aan het maken.
Als ik van die schuld af ben wil ik wel een iets ruimere woning en ook weleens een keer een mooie reis maken of rijlessen nemen, dingen die nu allemaal niet kunnen.
Ja hoor, op zich wel, ik denk dat je qua huur of hypotheek max zo'n 30% van je inkomen uit kan geven (meer kan wel, maar niet met de moderne levensstandaardenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik verdien zo'n 1300 euro netto ongeveer, zal iets hoger liggen i.v.m. diensten, moet m'n eerste volle maand loon nog krijgen ben net begonnen. Maar het is dan mogelijk om uit huis te gaan lijkt mij? Er zijn mensen die rond komen van deze loon?
Pff een 2 kamerflatje is genoeg voor mij om te beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja hoor, op zich wel, ik denk dat je qua huur of hypotheek max zo'n 30% van je inkomen uit kan geven (meer kan wel, maar niet met de moderne levensstandaarden). Voor die 400,- kun je geen villa krijgen, maar er zijn genoeg huizen te vinden als je goed zoekt.
En waar wil je gaan wonen? Dat maakt nogal een verschil...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Pff een 2 kamerflatje is genoeg voor mij om te beginnen.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En waar wil je gaan wonen? Dat maakt nogal een verschil...
Yep, nog steeds en met veel plezier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef Skorpija het volgende:
@ennuik, woon je nog in Stockholm?
''Assistent Bedrijfsleider" in een 2ehands winkel.. (soort pandjeshuis)quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
fr0x, wat voor een baan heb jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |