Neequote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef Faratjuh het volgende:
Onze PCs zijn wel goed op school. 98% werkt wel...;p maar daar heb jij niks aan denk ik.
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al nietquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Dat is bij bijna elke school bijna het geval gok ik. Hier ook. Een kwartier (!!!!!!!!!!!!) over het opstarten doen is absoluut niet bevorderlijk voor je werktempo
wat doe jij op jouw leeftijd in een computerlokaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al niet
jij bent gewoon totally n00bquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Dat is bij bijna elke school bijna het geval gok ik. Hier ook. Een kwartier (!!!!!!!!!!!!) over het opstarten doen is absoluut niet bevorderlijk voor je werktempo
Dat is bij ons op school precies hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al niet
Ik ben niet iedereenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat heeft het indrukken van een power-knop nou met n00bness te maken?quote:
ik bedoel eigenlijk te zeggen dat een trage bak niet van de lestijd afgaat, maar van het msnénquote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen
[..]
Wat heeft het indrukken van een power-knop nou met n00bness te maken?
kloptquote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat doe jij op jouw leeftijd in een computerlokaal?
edit: aha, je werkt op een school blijkbaar
Sommige mensen willen toegang tot hun bestanden vanaf elke PC.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:44 schreef Neuralnet het volgende:
Ik heb het gedoe met een heel netwerk nooit begrepen. Deel simpelweg het internet en zet de belangrijkste programma's lokaal op de PC's. Dan is elke computer snel.
Bij ons op school hebben we elk jaar 3 lokalen vol nieuwe (snelle) PC'squote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Veel allochtonen bij jou op school?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben we elk jaar 3 lokalen vol nieuwe (snelle) PC's.
Niet om de diefstalquote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef Koewam het volgende:
[..]
Veel allochtonen bij jou op school?Scholen met veel allochtonen krijgen namelijk 50% meer geld of zo
Neequote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef Koewam het volgende:
[..]
Veel allochtonen bij jou op school?
Nee, weet ik niet, valt mee, wtf?, ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef Koewam het volgende:
Hm.
Particuliere school? Ouderbijdrage van 200? Of veel lesuitval? Kleine natuurwetenschappelijke kabinetten? Oud gebouw?
Waarom ga je op school gamenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Kill_em_all het volgende:
Onze pc's zijn wel redelijk, iets van 3Ghz dacht ik met 1gb ram. Alleen ze moeten echt wat aan die onboard intel troep doen, kan geeneens normaal gamenhl2 draait met 10fps met alles op zijn laagst.
En het netwerk is bagger, iedere keer van die mensen die voor de lol even hun eigen dhcp server beginnen en vervolgens het hele netwerk weer platleggenwaarna de noob systeem beheerder bij iedereen langskomt om te kijken wie het nou weer was (uiteraard vind ie nooit iemand)
om vervolgens 2 dagen nodig te hebben om het te fixen.
Ga je me serieus vertellen dat het hele gedoe met slechte netwerken, trage verbindingen en daarmee een haast onbruikare infrastructuur enkel bedoeld is omdat een paar studenten overal bij hun bestanden willen komen?quote:Sommige mensen willen toegang tot hun bestanden vanaf elke PC.
Adres?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef JosvG het volgende:
Wij hebben sinds een jaar allemaal Delletjes op school, ongeveer 100 computers staan er nu, en allemaal werken ze gewoon goed
Mensen die denken dat oude computers sneller worden met Windows XP eropquote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef Geesoes het volgende:
De eerste twee jaar hadden alle computers windows 98. En kwart deed het toen standaard niet. Gelukkig zijn ze begind it schooljaar overgegaan naar windows xp.
Muizen omwisselenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef NoBody122 het volgende:
Of trieste medescholieren die muizen e.d. jatten of dingen aan computers moedwillig vernielen
Ik dacht dat dat voorbij de peuterspeelzaal wel al voorbij moest zijn
Dudequote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef chiren het volgende:
Iemand hier ook student aan de HHS?
Geweldig netwerk daaro
Afgezien van de niet altijd lekker werkende wifi is het heerlijk films leechen met 12mb/sec!![]()
Patsen is niet cool. Het geven van externe FTP-toegang tot die films op het netwerk van de HHS natuurlijk wel.quote:Afgezien van de niet altijd lekker werkende wifi is het heerlijk films leechen met 12mb/sec!
Dat zijn dan nog wel acceptabele geintjes iddquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Muizen omwisselen. Of een screenshot maken van het bureaublad, en dan de icoontjes weghalen
. Iedereen dan zo van: whaa!! mijn pc doet het niet
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |