Neequote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef Faratjuh het volgende:
Onze PCs zijn wel goed op school. 98% werkt wel...;p maar daar heb jij niks aan denk ik.
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al nietquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Dat is bij bijna elke school bijna het geval gok ik. Hier ook. Een kwartier (!!!!!!!!!!!!) over het opstarten doen is absoluut niet bevorderlijk voor je werktempo
wat doe jij op jouw leeftijd in een computerlokaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al niet
jij bent gewoon totally n00bquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Tha_T het volgende:
Dat is bij bijna elke school bijna het geval gok ik. Hier ook. Een kwartier (!!!!!!!!!!!!) over het opstarten doen is absoluut niet bevorderlijk voor je werktempo
Dat is bij ons op school precies hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik hier op een willekeurig tijdstip een willekeurig computerlokaal binnenloop zie ik slechts msn en internetpagina's, dus dat werktempo is er toch al niet
Ik ben niet iedereenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat heeft het indrukken van een power-knop nou met n00bness te maken?quote:
ik bedoel eigenlijk te zeggen dat een trage bak niet van de lestijd afgaat, maar van het msnénquote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen
[..]
Wat heeft het indrukken van een power-knop nou met n00bness te maken?
kloptquote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat doe jij op jouw leeftijd in een computerlokaal?
edit: aha, je werkt op een school blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |