doe eens refresh of zo dan..quote:Op maandag 20 februari 2006 10:26 schreef sadisticembrace het volgende:
Nou, ik zie alleen een kruisje.
In Internet Explorer? Druk is op ctrl + F5 ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:26 schreef sadisticembrace het volgende:
Nou, ik zie alleen een kruisje.
je bedoelt Alt - F4quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In Internet Explorer? Druk is op ctrl + F5 ?
--> DIG
Heo bedeol je??quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ikzie een mooie blauwe vrachtwagen.
ik een katerquote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zie een roze olifant
Blikken hondevoerquote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zie een roze olifant
Ja, bedankt (al ben ik niet volslagen debiel, hoor).quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In Internet Explorer? Druk is op ctrl + F5 ?
--> DIG
jawelquote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ja, bedankt (al ben ik niet volslagen debiel, hoor).
Als je dat niet bent waarom moet je dan hier een quasi grappig topic openen over dat je icon het niet doet zonder goeie omschrijving welk icon ipv zelf even verder te kijken dat je neus lang is?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ja, bedankt (al ben ik niet volslagen debiel, hoor).
nu nog het quasi grappige grapje met post je tietenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je dat niet bent waarom moet je dan hier een quasi grappig topic openen over dat je icon het niet doet zonder goeie omschrijving welk icon ipv zelf even verder te kijken dat je neus lang is?
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ikzie een mooie blauwe vrachtwagen.
Bij dezequote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nu nog het quasi grappige grapje met post je tieten
Ik heb ooit een procedure opgesteld voor nieuwe aanmelding moet ik eigenlijk weer is opzoeken..quote:Welkom op Fok!
Post je tieten en uw reputatie kan gegarandeerd niet meer stuk!
Post geen tieten en u zult hier spoedig niet meer gewenst zijn
Omfgquote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij deze
[..]
Ik heb ooit een procedure opgesteld voor nieuwe aanmelding moet ik eigenlijk weer is opzoeken..
nee daar trappen ze niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 11:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Je hebt een nieuwe computer nodig.![]()
misschien is dr muismat niet compatible met Replique 0.2.10quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee daar trappen ze niet in
je kan beter iets kleins zeggen..
Zoiets als een nieuwe muis of zo![]()
dat heeft geen zinquote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien is dr muismat niet compatible met Replique 0.2.10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |