Dank je wel en amy heb 2 hamsters he?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef Doffy het volgende:![]()
ASTRID!
![]()
Nog vele jaren!Samen met Doffy, natuurlijk
![]()
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dank je wel en amy heb 2 hamsters he?![]()
wie weetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.
Het ligt ook aan het dier. Bij bijvoorbeeld katten kan dat, want die reageren toch niet als je ze roept.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het kan alsnog![]()
tenzij ze al bij de burgerlijke stand staan ingeschreven natuurlijk
Ik ken ook nog een zekere hond met hetzelfde kwaaltjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het dier. Bij bijvoorbeeld katten kan dat, want die reageren toch niet als je ze roept.
Die van jequote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een zekere hond met hetzelfde kwaaltje
Mooie combi dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval over de hond. Maarnatuurlijk ook
Hoewel ik gisteren wel een houdertje voor een stang in mijn kast terug vond doordat Roosje er actief mee aan het spelen was.quote:
Katten horen veel te slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ik gisteren wel een houdertje voor een stang in mijn kast terug vond doordat Roosje er actief mee aan het spelen was.
Onze kat doet ook niks anders hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij Roosje ben ik er echt niet bang voor dat ze te weinig slaapt.
Maar Roosje is pas 4.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat doet ook niks anders hoor
Roosje had vroeger soms wel buien dat ze plotseling rondjes door het hele huis rende. Tegenwoordig ook dat niet meer zo..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
die van ons 7 maar die heeft nooit anders gedaan
Onze kat speelt wel graag met pistachenootjesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje had vroeger soms wel buien dat ze plotseling rondjes door het hele huis rende. Tegenwoordig ook dat niet meer zo..
Ringo doet dat ook. Roosje vindt ze volgens mij minder interessant..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat speelt wel graag met pistachenootjes
Ik weet niet wat ze heeft maar zodra die dingen op tafel staanquote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ringo doet dat ook. Roosje vindt ze volgens mij minder interessant..
Voor Ringo hoeven ze niet eens op tafel te staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze heeft maar zodra die dingen op tafel staanen dan altijds onder de klok slaan zodat ze er niet meer bij kan
meestal gooienw e haar die toe die we niet open kunnen krijgenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor Ringo hoeven ze niet eens op tafel te staan.
Bij een verhuizing komt er dus een maandvoorraad pistachenoten tevoorschijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
meestal gooienw e haar die toe die we niet open kunnen krijgendus er liggen hier veel achter kasten enzo haha
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij een verhuizing komt er dus een maandvoorraad pistachenoten tevoorschijn.
quote:Daarnaast: is het mogelijk via een kort geding eutananasie te vragen?
duurt helaas nog evenquote:
brinta heb ik nog nooit gegeten geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga brinta etenheb al warm gehad
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suikerquote:Op maandag 20 februari 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
brinta heb ik nog nooit gegeten geloof ik
neequote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suiker
ik ook nie...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suiker
Opaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga brinta etenheb al warm gehad
Dat is bami met arsenicum er door?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
Goeie vraag. Ik heb wel trek in euthanabamie
Kogelvisquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey, ik zie een gat in de markt! Een euthanasierestaurant!Food to die with
onbeperkt eten voor ¤55,--quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey, ik zie een gat in de markt! Een euthanasierestaurant!Food to die with
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |