Een nieuw deel openen
Vorige delen
dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef Frutsel het volgende:
Astridjuhhhh Gefeliciteeeeeeeeeeeerd
en dikke kusss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaatquote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef Light het volgende:
Ow, zwart rijden in de metro blijkt niet zo heel moeilijkJe kiest gewoon een stempelautomaat waar de inkt op is
lolquote:Op maandag 20 februari 2006 09:48 schreef OoAstridoO het volgende:
en van iedereen van wie je een smsje kan krijgen heb je er 1 op je mobiel van je exdie sinds het uit is niks meer van m heeft laten horen, hoeft het nu ook niet
Of je stopt een willekeurig stukje papier in het vakje er onder.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaat![]()
appelkruimelvaaiquote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dank je qu
en mensen die vragen worden vergeslagen dus eerst de rest
appelkruimelvaai, appelcitroenvlaai of aardbeienvlaai
Mn oma en oma en opa komen zaterdag ivm ophalen van mn oma en verder staat de deur open mja ik verwacht niemandquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
Vier je het ook vandaag Astrid?
Nope. Wel bar slecht geslapen though.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef Reya het volgende:
Geen last van duizeligheid vandaag, Alicey?
Weet men dat je het vandaag viert?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mn oma en oma en opa komen zaterdag ivm ophalen van mn oma en verder staat de deur open mja ik verwacht niemand
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaat![]()
Ja, dat kan ook natuurlijk. Ik kwam er dan ook pas in Enschede achter dat de RET kennelijk niet goed aan inktvoorraadcontrole doetquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of je stopt een willekeurig stukje papier in het vakje er onder.
Ja ja maar ik heb eigenlijk geen vrienden enzo en de familie is niet zo'n naar iedere verjaardag gaan familie. Dusjaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet men dat je het vandaag viert?
Controle is een woord dat ze sowieso haast niet kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Ik kwam er dan ook pas in Enschede achter dat de RET kennelijk niet goed aan inktvoorraadcontrole doet
Hmmm ic...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja ja maar ik heb eigenlijk geen vrienden enzo en de familie is niet zo'n naar iedere verjaardag gaan familie. Dusja
Hmmm, ik dacht wat eerder te gaan slapen zodat ik wat meer rust zou krijgen, maar ik was daardoor ook weer eerder wakker. Netto-resultaat in de buurt van nul dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Wel bar slecht geslapen though.
Ik heb nauwelijks het gevoel dat ik echt geslapen heb.. Ik heb 5 of 6 keer nog een flinke tijd wakker gelegen vannacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht wat eerder te gaan slapen zodat ik wat meer rust zou krijgen, maar ik was daardoor ook weer eerder wakker. Netto-resultaat in de buurt van nul dus.
Hmmm, geen last van dichtvallende ogen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks het gevoel dat ik echt geslapen heb.. Ik heb 5 of 6 keer nog een flinke tijd wakker gelegen vannacht.
Nee, dat niet. Alleen veel gapen en verminderd vermogen om ingewikkelde dingen te begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen last van dichtvallende ogen?
Nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
gewoon bijna een uur stilte.....
bloedt toch nie dood hier he?![]()
Mjah ook beetje drukquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
gewoon bijna een uur stilte.....
bloedt toch nie dood hier he?![]()
dank je wel dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef het_fokschaap het volgende:
gefeliciteerd Astrid
en Alicey ook nog![]()
uitgeslapen inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey blijhoofd..![]()
uitgen...euh..uitgeslapen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uitgeslapen inderdaad
Astrid, gefeliciteerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |