Bij dit soort berichten denk ik altijd: Eigen schuld en goed dat hij van de weg af is. Over de doden niets dan goeds, maar denken jullie ook wel eens zo?quote:Zaterdagavond kwam een 24-jarige man uit Beilen om het leven. De automobilist reed volgens getuigen met hoge snelheid via de oprit Assen-Noord de weg op. Aan het begin van de invoegstrook haalde hij een voor hem rijdende auto in via het verdrijvingsvlak.
Waarschijnlijk heeft hij daarbij de macht over het stuur verloren en knalde tegen de vangrail in de middenberm. Omdat de bestuurder geen gordel droeg, kwam hij door de klap deels buiten de auto te hangen. Het slachtoffer kwam tussen twee auto's in toen de auto tegen een andere auto botste. Hij overleed aan zijn verwondingen.
nu.nl
Behalve het er helemaal mee eens zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
met deze constatering kunnen de nabestaanden bitter weinig...
Dan reed hij nog zonder gordel.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:40 schreef minkuukel het volgende:
Wel eens aan gedacht dat de man ook onwel geworden zou kunnen zijn?![]()
Dat is inderdaad zijn eigen schuld. Maar dan is het nog niet "goed dat hij van de weg is".quote:
Ik voel me veiliger op de weg zonder dit soort wegpiraten. Een onwel persoon rijdt niet met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak om iemand in te halenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn eigen schuld. Maar dan is het nog niet "goed dat hij van de weg is".
Als iedereen die dat doet tegen een boom aan komt is het wel heel erg snel rustig in nederlandquote:Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik voel me veiliger op de weg zonder dit soort wegpiraten. Een onwel persoon rijdt niet met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak om iemand in te halen
En voor de nabestaanden is het natuurlijk erg. Dat doet echter niets af aan de overtredingen die de man beging voor dat hij tegen een boom reed.
Getuigen zeiden dat hij met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak inhaalde. Als iemand onwel is kun je nog best onbedoeld inhalen, maar kan ik me niet voorstellen dat iemand dat nog zou omschrijven als inhalen. Lijkt me dat getuigen dan wel gesproken hadden over slingerend langs een auto de berm in rijden. Dit was denk ik echt wel inhalen, alleen ging het halverwege mis.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:15 schreef stribe het volgende:
Als je onwel wordt heb je ook geen controle meer over je spieren, of als je een of andere aanval krijgt, het kan dus voorkomen je dat je het gas onbedoeld verder induwt.
Nee slimpie, maar het is wel de reden waarom hij uit de auto geslingerd werd.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:07 schreef MLF het volgende:
[..]
dat is niet de reden dat hij de macht over het stuur is verloren
Tsja, ik weet niet hoor. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand zich doodreed omdat ie onwel was geworden, hij kreeg een hypo, was diabeet. En dat was niet te zien, hij slingerde niet ofzo, zoals verderop in dit topic wordt genoemd.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten denk ik altijd: Eigen schuld en goed dat hij van de weg af is. Over de doden niets dan goeds, maar denken jullie ook wel eens zo?
Ik ben een uur geleden nog bij Assen Noord de snelweg opgekomen en aan de remsporen te zien is hij niet onwel geworden.Dan rem je niet.Hij is gewoon doodordinair (fijne woordspeling) uit de bocht gevlogen.Dus ja,eigen schuld,dikke bult (zand in dit geval)quote:Op maandag 20 februari 2006 08:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten denk ik altijd: Eigen schuld en goed dat hij van de weg af is. Over de doden niets dan goeds, maar denken jullie ook wel eens zo?
De nabestaanden mogen blij zijn dat er niet 4 doden zijn gevallen, in plaats van een.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
Dat kan ook het gevolg zijn van onwel worden.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat kan ook het gevolg zijn van onwel worden.
Ik heb meegemaakt dat iemand een zware hartaanval heeft gekregen tijdens het autorijden. In een reflex heeft hij toen zijn lichten uitgedaan. Die hartaanval was zo heftig dat hij zo goed als op slag was overleden, maar toch had hij zijn lichten uitgedaan.quote:
Ik wens de dood niemand toe, maar in zo'n situatie is het echt wel goed dat hij van de weg af is, hij had ook 20 mensen mee kunnen nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn eigen schuld. Maar dan is het nog niet "goed dat hij van de weg is".
Het kan ook zijn dat buitenaardse wezens zijn hersenen aan het transplanteren waren en vervingen door die van een roze-gestreepte dwergkonijn. In dit onfortuinlijke geval had dit konijn een afwijking aan zijn gehele rechterkant waardoor deze het gaspedaal intrapte en tegelijkertijd naar rechts stuurde, daarbij de auto inhalend. De man, zich realiserend wat er gebeurde, probeerde te corrigeren, verloor de macht over het stuur en kwam tegen een boom tot stilstand. Alleen die gordel is dan nog onopgehelderd, maar de rest van de oplossing hebben we in ieder geval.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt dat iemand een zware hartaanval heeft gekregen tijdens het autorijden. In een reflex heeft hij toen zijn lichten uitgedaan. Die hartaanval was zo heftig dat hij zo goed als op slag was overleden, maar toch had hij zijn lichten uitgedaan.
sjongejongequote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat buitenaardse wezens zijn hersenen aan het transplanteren waren en vervingen door die van een roze-gestreepte dwergkonijn. In dit onfortuinlijke geval had dit konijn een afwijking aan zijn gehele rechterkant waardoor deze het gaspedaal intrapte en tegelijkertijd naar rechts stuurde, daarbij de auto inhalend. De man, zich realiserend wat er gebeurde, probeerde te corrigeren, verloor de macht over het stuur en kwam tegen een boom tot stilstand. Alleen die gordel is dan nog onopgehelderd, maar de rest van de oplossing hebben we in ieder geval.
Met het feit dat de dooie in kwestie als een paardenlul gereden heeft ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |