Mjah wc geuren toch niet ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pisgeluiden en -geuren hebben een enorme aantrekkingskracht op vrouwen. Dit is wetenschappelijk bewezen.
misschien een tip om je Vader per maand 1 euro te betalen als als ie wel elke keer doorspoeltquote:Op maandag 20 februari 2006 10:34 schreef huize het volgende:
Mn vader deed dat ook altijd om water te"besparen". Niks zo ranzig als je smiddags met je kater naar de wc ging om je blaas eens lekker te legen, loop je tegen een muur van ochtend urine geur van je ouwe op.
Bij ons hadden ze op gegeven moment zo'n labelprintertje (van die smalle strookjes) Op het plankje waar je tegenaan keek als je stond te zeiken stond dan: "Niet doortrekken gaat je geld kosten" Maarja dat kun je weer op 2 manieren opvattenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
misschien een tip om je Vader per maand 1 euro te betalen als als ie wel elke keer doorspoelt
motivatie 3nz0![]()
ben benieuwd of ze spycams enzo hebben opgehangenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze op gegeven moment zo'n labelprintertje (van die smalle strookjes) Op het plankje waar je tegenaan keek als je stond te zeiken stond dan: "Niet doortrekken gaat je geld kosten" Maarja dat kun je weer op 2 manieren opvatten
Aleen als ie vol is....quote:Op maandag 20 februari 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
....
Doe je dat thuis ook, niet doorspoelen? Zal wel een lekker zootje zijn dan.
....
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er op openbare toiletten ook een handje van heb om niet door te spoelen. Vooral op WC's waar ol 20 cent moet betalen wil ik mijn drol nogal eens laten liggen. Daar heb ik immers voor betaald.
Daar spoel ik altijd 8x door!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er op openbare toiletten ook een handje van heb om niet door te spoelen. Vooral op WC's waar ol 20 cent moet betalen wil ik mijn drol nogal eens laten liggen. Daar heb ik immers voor betaald.
Net of jij dat nooit doet, schijnheiligerd !quote:
ik trek altijd netjes door jaquote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net of jij dat nooit doet, schijnheiligerd !
Sommige mensen raken er ongewild in het openbaar opgewonden vanquote:Op maandag 20 februari 2006 11:23 schreef Mustard_Man het volgende:
wat is er mis met geluid maken tijdens het pissen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |