Ja, goed. D'r flikkeren lappen vel af, maar verder gaat het er goed mee. moet nog wat vocht uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef DrMarten het volgende:
Hoest met 't pootje inmiddels Arma?
babelfish? haha nah jij als tukker moet dat wel zo kunnen natuurlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Mojave het volgende:
hahaha ja idd! ZUUR!
En dan te bedenken dattie ook nog in het duits en engels moet worden vertaald, flinke terror dus!
Pff zelfs de duitsers kunnen dat nie dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef wendy-tje het volgende:
Inclusief naamvallen?
vanavond nog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ja, goed. D'r flikkeren lappen vel af, maar verder gaat het er goed mee. moet nog wat vocht uit
Falsch... zwei mal extrem rechts und immer gerade aus.. (Nach Hause..)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef Mojave het volgende:
immer grade aus und bei dem ampel rechts afbiegen!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef charon het volgende:
[..]
Falsch... zwei mal extrem rechts und immer gerade aus.. (Nach Hause..)
haha... deze had ik nog nie gehoord...Fruppelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
smogs fruppel
Freggel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha... deze had ik nog nie gehoord...Fruppel
al aan weekend toe neuk?
Ik zit hier ook pas net!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef Mojave het volgende:
Of ze durven er niet tussen te komen want ze denken dat we een heel hecht groepje zijn.
Ik adviseer: neem een voorbeeld aan mij!!!!
Administratie maar hoor een secretariele stage te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef wendy-tje het volgende:
Wat doe je voor stage diertjuh?
dat wilde ik ook zeggenquote:
hahaha, daar is ALTIJD bingo!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
daar heb ik op de hoek gewoondbij de kruizing met de oldenzaalsetraat
BINGO!
Goh, ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
daar heb ik op de hoek gewoondbij de kruizing met de oldenzaalsetraat
BINGO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |