Ja, moest een afspraak maken. Wist ik ook helemaal niet..quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je daar een aparte afspraak voor hebben? Dat is echt 2 minuten werk en doet geeneens pijn, dus verdoving is ook niet nodig
Neuh, half jaar geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:24 schreef DrMarten het volgende:
6 jaar niet naar de tandarts geweest?
eej neefjequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Mojave het volgende:
gare dag he
Thanks manquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
eej neefje
gefeliciteerd met je CPL-ding... wat is het... copiloot brevet ofzo ?
Krijg nou wat! nu zie ik het ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe nu nog engels voor beginners
Breng je mij op vakantie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Mojave het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Staat voor Commercial Pilot License, dus mag eindelijk knaken verdienen met vliegen!
Kunnen binnekort wel een stukje doen.
hihi danke dirquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef Carda het volgende:
Wehehehe cool man gefeliciteerd!
quote:Elke euro die wordt gestoken in een doorstart van Twente Airport is weggegooid geld.
Dat is de conclusie die GroenLinks trekt uit een nota van econoom Van der Burg van UT Twente. In opdracht van GroenLinks maakte hij een analyse van het rapport van Advanced Decision Systems Airinfra, dat ingaat op de financiële haalbaarheid van een burgerluchthaven . De econoom berekende op zijn beurt dat Twente 3 miljoen passagiers en jaarlijks 10 miljoen subsidie nodig heeft om te kunnen draaien.
quote:Jacht op schutter
Het stadsveld leek vanmorgen wel het decor van een wild west of gangster film.
Nog onduidelijk is de toedracht van een schietpartij welke hedenochtend plaatsvond op het stadsveld rond 9 uur .
Vermoedelijk was de oorzaak te zoeken in de drugsscene .
Er werden meerdere schoten gelost . De politie heeft met veel mankracht jacht gemaakt op de schutter(s) , ook waren er een aantal ambulance`s ter plaatse . Volgens omstanders zijn er een aantal personen afgevoerd , of de schutter hier ook bij is was nog niet bekend.
Het incident vond plaats in het gebied Elferinksweg , Jan Vermeerstraat en omgeving .
Een groot deel van de ochtend was de politie in dit gebied aanwezig .
Ter beveiliging van omstanders waren een aantal straten afgezet.
Later in de middag keerde de rust weer terug.
Twee namen die mij niet echt bevallen in dit stukquote:Elke euro die wordt gestoken in een doorstart van Twente Airport is weggegooid geld.
Dat is de conclusie die GroenLinks trekt uit een nota van econoom Van der Burg van UT Twente. In opdracht van GroenLinks maakte hij een analyse van het rapport van Advanced Decision Systems Airinfra, dat ingaat op de financiële haalbaarheid van een burgerluchthaven . De econoom berekende op zijn beurt dat Twente 3 miljoen passagiers en jaarlijks 10 miljoen subsidie nodig heeft om te kunnen draaien.
Toen ik gisteren langs de campus fietste hing daar een poster van groenlinks enschede met de kop van Daphne van der Nagel er op. Net alsof je daar stemmers mee trektquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
BTW. groenlinksenschede mag van mij wel kapotvallen. Wat een waardeloze fractie is dat...
Enige die beetje te pruimen is, dat is rene tenkink, en met zijn denkbeelden ben ik het helaas ook niet eens.
Mijn stem gaat dit jaar uit naar de PVDA (of eventueel VVD). Landelijk kunnen beide partijen dat trouwens wel vergeten.
Daar staan inderdaad een paar scholen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Carda het volgende:
Wendy, daar staan ja scholen dichtbij toch?.. lekker..
Maar goed dat die vakantie hebben!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Het enige waar ik het wel mee eens ben, is dat het vliegveld gewoon moet stoppen. die burgerluchtvaart zal van je lang zal ze leven niet winstgevend worden, of zelfs maar kiet draaien.
idd, die schrikt eerder mensen af en dan heeft ze d'r mond nog niet eens open gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Toen ik gisteren langs de campus fietste hing daar een poster van groenlinks enschede met de kop van Daphne van der Nagel er op. Net alsof je daar stemmers mee trekt
Ik snap werkelijk niet waarom Eindhoven met 700.000 passagiers kan draaien en Twenthe er 3 miljoen zou moeten hebben plus 10 miljoen subsisie. Dan is er toch iets mis.quote:Het enige waar ik het wel mee eens ben, is dat het vliegveld gewoon moet stoppen. die burgerluchtvaart zal van je lang zal ze leven niet winstgevend worden, of zelfs maar kiet draaien.
ga jij je eens meldenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Daarom zeg ik: maak er een vrachtveld van!
Elke 10 mins een gare afrikaanse DC8 over oldenzaal heen! dan gaan ze nog terug verlangen naar toen de F16's hier vlogen.
![]()
[afbeelding]
Oldenzaal viert uitgebreid Carnaval, die zijn gewend aan herrie moet je maar denkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Mja qua burger vluchten zou het voor 't volk 'wel makkelijk' zijn maar niet noodzakelijk.
Daarom zeg ik: maak er een vrachtveld van!
Elke 10 mins een gare afrikaanse DC8 over oldenzaal heen! dan gaan ze nog terug verlangen naar toen de F16's hier vlogen.
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |