Weer niet betaald joh?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend een goede reden om maar weer eens vroeg op te staan, om half 9 werd voor de 3e keer in 4 maanden ongeveer het water afgesloten. Moest dus voor die tijd gedouched en geschoren zijn
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzoquote:
Dat is knaken! Ach jah zal vast wel snel weer verholpen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzo
Ah beter nieuws!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien ook niet
Mijn stalgenootje belde zo straks dat mijn paard ziek zou zijn. Ik er snel heen, maar gelukkig was er niks aan de hand
Laten we het hopen, nu ik nog!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:
Precies!
En volgens mij knapt het weer nu ook wat op
Restanten van ldvdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:25 schreef wendy-tje het volgende:
Wat mankeer jij dan?
Juh en dan de helft van tijd willen stappen en niemand die mee wilquote:
ja man ik ben me sielug!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Neuk het volgende:
hehehe awwww.... das ook zielig!Nog sieligerderder
Soms wel, soms niequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef wendy-tje het volgende:
Gelukkig neem je jezelf heel serieus
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef wendy-tje het volgende:
ook over de rotonde?
extra gas geven dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Mojave het volgende:
[..]
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |