Bron: www.rtvoost.nlquote:Bij een inbraak aan de Burgemeester Van Veenlaan in Enschede is gisteravond de inbreker om het leven gekomen.
De inbreker liep in de flat vermoedelijk de bewoner tegen het lijf. Wat er daarna is gebeurd, is niet bekend. De politie heeft de bewoner en een andere man opgepakt.
Ze zullen wel door hebben getrapt in woede.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Frutsel het volgende:
tja..daar ben ik ook wel benieuwd naar...
en dan nog ben ik helaas van mening dat je maar met je klauwen van andermans spullen moet afblijven en anders de gevolgen moet dragen
dat die wel heel dodelijk zijn, das dan jammer voor hem...
tja, we kennen het achterliggende verhaal nie... Kijk als ie al lamlendig op de grond ligt en um dan een genadetrap te geven ok..dat gaat wat ver. Maar als hij een mes trekt en jij knalt hem voor zijn harses waardoor ie wellicht omkomt... ja pech voor hem. Zelfverdediging lijkt mequote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
Tuurlijk moet je van andermans spullen af blijven, maar volgens mij mag dat er nooit toe lijden dat iemand dood getrapt wordt.
Een tik uitdelen, prima, maar schieten of doodslaan gaat te ver, is mijn bescheiden mening
Hoi hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedenmiddag allemaal!! Aan de topic titel te lezen had ik meer fokkers verwacht.. maar helaas..
Ik woon dichtbij het vuur, tegenover dolphiaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef wendy-tje het volgende:
Gezellige buurt woon jij
Eindelijk een keer geen stadsveld
Hey! Daar heb ik op 50 meter afstand van gewoond. Fijne buurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Bron: www.rtvoost.nl
Jeetje, ben benieuwd hoe dat verhaal in elkaar zit!
Nah, koop het over van me zussie leuke buurt daarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef wendy-tje het volgende:
Doe maar sjiek!
Boswinkel is wel weer in het nieuws de laatste dagenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
haha ik las het ook. lang leve boswinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |