Ik heb je mail beantwoord, maar het is wel te weinigquote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Het_Biertje het volgende:
20
28 euro staat genoteerdquote:Op zondag 19 februari 2006 22:51 schreef broodmonkeh het volgende:
40 is het maximale wat je er voor krijgt. Meer is het echt niet waard. Redelijk zou zijn bieden vanaf 28 euro. Ik bied 28 euro bij deze
Thanks, zal ik doenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Neptunes het volgende:
Tip: noteer serienummer van de Core voor je dat ding wegstuurt.
Er zijn altijd grappenmakers die hun oude opsturen en dan dood leuk zeggen dat hij stuk is.
je hebt me doorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Neptunes het volgende:
Tip: noteer serienummer van de Core voor je dat ding wegstuurt.
Er zijn altijd grappenmakers die hun oude opsturen en dan dood leuk zeggen dat hij stuk is.
Staat genoteerdquote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
29
Is het 1 euro hoger bieden-tijdperk aangebrokenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
wtf 1 euro meer? ik bied 30 euro.
waar noteer je zoiets nou? ben ik altijd wel benieuwd naarquote:Op zondag 19 februari 2006 23:57 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Is het 1 euro hoger bieden-tijdperk aangebroken![]()
maargoed, 30 e staat genoteerd
Dat graveer ik in de processorquote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
waar noteer je zoiets nou? ben ik altijd wel benieuwd naar
quote:
mijn bod was toch nepquote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef MmadviewW het volgende:
---hmm slechte mededeling: heb de processor in andere pc getest en ik kreeg daar ook geen beeld met deze processor.
Excuses aan de bieders.
Het is dus wel de processor die defect is.![]()
Kan dus een slotje op dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |