U hoeft het ook niet te doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dank je
Say my name, bitch.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat alleen minderjarige users tegenover meerderjarige users dat behoren te doen.
"U"!!11quote:
Begin nu maar alvast danquote:Op zondag 19 februari 2006 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat alleen minderjarige users tegenover meerderjarige users dat behoren te doen.
quote:
Tja, algemene verloedering van de maatschappij, gelukkig komt daar op 3 maart aanstaande een einde aan!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
in het dagelijks leven wordt veelteveel ge'jij't en ge'jou't helaas. Maar hier op bv FOK! is het toch al zo lekker anoniem, hier hoeft het niet. Het gros van de mensen hier is trouwens jong.
Gelukkig word er veel ge-jij't. Al dat formele gedoe staat me maar niks aan.. chillquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
in het dagelijks leven wordt veelteveel ge'jij't en ge'jou't helaas. Maar hier op bv FOK! is het toch al zo lekker anoniem, hier hoeft het niet. Het gros van de mensen hier is trouwens jong.
Hmz 1983, wat versta je onder veel ouder ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik doe dat alleen voor users die duidelijk veel ouder zijn (daar valt bijvoorbeeld golfer onder), maar dan moet ik er ook respect voor hebben en moeten ze intelligente dingen zeggen.
Totnutoe weet ik nog niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |