U hoeft het ook niet te doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dank je
Say my name, bitch.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat alleen minderjarige users tegenover meerderjarige users dat behoren te doen.
"U"!!11quote:
Begin nu maar alvast danquote:Op zondag 19 februari 2006 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat alleen minderjarige users tegenover meerderjarige users dat behoren te doen.
quote:
Tja, algemene verloedering van de maatschappij, gelukkig komt daar op 3 maart aanstaande een einde aan!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
in het dagelijks leven wordt veelteveel ge'jij't en ge'jou't helaas. Maar hier op bv FOK! is het toch al zo lekker anoniem, hier hoeft het niet. Het gros van de mensen hier is trouwens jong.
Gelukkig word er veel ge-jij't. Al dat formele gedoe staat me maar niks aan.. chillquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
in het dagelijks leven wordt veelteveel ge'jij't en ge'jou't helaas. Maar hier op bv FOK! is het toch al zo lekker anoniem, hier hoeft het niet. Het gros van de mensen hier is trouwens jong.
Hmz 1983, wat versta je onder veel ouder ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik doe dat alleen voor users die duidelijk veel ouder zijn (daar valt bijvoorbeeld golfer onder), maar dan moet ik er ook respect voor hebben en moeten ze intelligente dingen zeggen.
Totnutoe weet ik nog niemand.
Flikker op, man.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:24 schreef Lemmeb het volgende:
Pfff, wat denk je nou, dat je origineel bent ofzo?
Het was een mislukte grap.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Hmz 1983, wat versta je onder veel ouder ?
'man'? Da's nog altijd 'meneer' voor jou. 'Flikkert U op, meneer.'quote:
wie is u?quote:
eh.. wat space je gast.. waar heeft u het over?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens had ik graag even in dat topic willen zeggen dat Litso en shmoopy gelijk hebben. Of nou ja, gelijk kregen, omdat ik me doodergerde aan al die zeikreacties.
Ik ben dan ook een kloon van.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens had ik graag even in dat topic willen zeggen dat Litso en shmoopy gelijk hebben. Of nou ja, gelijk kregen, omdat ik me doodergerde aan al die zeikreacties.
MISSCHIEN MOET JE GEWOON DE OP LEZEN.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eh.. wat space je gast.. waar heeft u het over?
misschien moet ú de OP lezen.. shmoopy komt er halemeel niet in voorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE GEWOON DE OP LEZEN.
precies zoals het isquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
ploep
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET MAAR ER WORDT VERWEZEN NAAR EEN TOPIC EN IK VERWIJS OOK NAAR HET TOPIC EN IK KAN DAAR NIET REAGEREN WANT DAT IS DICHT OMDAT ER GESCHOLDEN WERD OP DIE ARME KATTENBEZITTER.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
misschien moet ú de OP lezen.. shmoopy komt er halemeel niet in voor![]()
het is dicht omdat het een kuttopic was, al vanaf de OPquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET MAAR ER WORDT VERWEZEN NAAR EEN TOPIC EN IK VERWIJS OOK NAAR HET TOPIC EN IK KAN DAAR NIET REAGEREN WANT DAT IS DICHT OMDAT ER GESCHOLDEN WERD OP DIE ARME KATTENBEZITTER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |