gezien jou toevoegende waarde aan dit topic eigenlijk te veel moeite om op te reagerenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gezien je taalgebruik ben je uitermate geschikt voor de politie.
Dan zou je pas in maart vrij kunnen vragen en de meeste werkgevers vragen om een rouwbrief. Bovendien word je dan weken doorgezaagd over hoe het met je gaat en dergelijke ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef big_al het volgende:
Begrafenis van een vriend/familie/bekende?
dat klopt ook maar dan krijg je van ja is het belangrijk want het is druk hier, achterlijk maar is niet andersquote:Op zondag 19 februari 2006 19:48 schreef Marietje_34 het volgende:
Gewoon een vrije dag opnemen, de reden waarom gaat toch niemand wat aan?
precies en als ze er bij mij lucht van krijgen dan begint me uitwerk periode ook zowat directquote:Op zondag 19 februari 2006 19:48 schreef thaleia het volgende:
Ik had er geen trek in om me in bochten te wringen om een smoes te verzinnen, dus ik heb gewoon gezegd dat ik ging solliciteren. Dat is geen aanrader weet ik nu. De volgende keer verzin ik ook een bruiloft
Ik ken niet heel veel bedrijven waar dat zo werkt hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef thabit het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een dag niet naar je werk toe gaan, zonder dat vantevoren te melden?
Kan ook. Totdat je werkgever je gaat bellen hoe het met je gaat. Bovendien heb je dan weer een ziekmelding op je naam staan en of dat nou zo gunstig is?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Grimli het volgende:
die dag ziek melden
Ik heb het ook wel eens gedaan. En dan wenst men mij gewoon succes.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:48 schreef thaleia het volgende:
Ik had er geen trek in om me in bochten te wringen om een smoes te verzinnen, dus ik heb gewoon gezegd dat ik ging solliciteren. Dat is geen aanrader weet ik nu. De volgende keer verzin ik ook een bruiloft
En dan controle van de Arbodienst krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Grimli het volgende:
die dag ziek melden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |