Het is niet echt pesten,quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef SynchroSteve het volgende:
Je bent zelf een wijf als je je laat pesten door een meisje.![]()
Kom op, wees een vent.
In dit geval nietquote:Op zondag 19 februari 2006 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
Meestal word dat gedaan door lelijke, onzekere meisjes.
Zoals?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is niet echt pesten,
maar meer van die lieve-vervelende opmerkingen.
Als ze dan zo'n opmerking maakt, en haar aankijkt, dan kijkt ze me een beetje 'uitdagend' aanquote:
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef mstr het volgende:
Weet iemand,
waarom sommige meisjes, je soms een soort van pesten?
Ze wil je!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ze dan zo'n opmerking maakt, en haar aankijkt, dan kijkt ze me een beetje 'uitdagend' aan![]()
Vind je dat niet bloedirritant dan als meisjes dat doen, ik in ieder geval welquote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef mstr het volgende:
hmm... zo te zien bevestigen sommige mensen wat ik al dacht![]()
Foto van het meisje in kwestie?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef mstr het volgende:
hmm... zo te zien bevestigen sommige mensen wat ik al dacht![]()
Zie de PIquote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef mstr het volgende:
Op wat voor een manier is die reactie?
Ze kunnen ook niet gewoon even zeggen: "JAa ik wil graag dat je mij achterlangs neemt..."quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vind je dat niet bloedirritant dan als meisjes dat doen, ik in ieder geval wel.
"ik kan je niet zoenen vanavond, mijn vrienden hebben het er al teveel over"quote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ze dan zo'n opmerking maakt, en haar aankijkt, dan kijkt ze me een beetje 'uitdagend' aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |