abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 18:45:56 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35262653
Gadverdamme dit soort mensen zie ik dus steeds vaker sinds ik met het OV reis.
Mensen die volgens mij gewoon zo hen bed uit stappen en vervolgens 5 min. later alweer in de bus zitten te maffen

Je kan op z'n minst toch je tanden wel poetsen je haren een beetje stylen, andere kleren aantrekken? Jezelf scheren ga zo maar door. Haal op z'n minst die slaap oogprutjes weg uit je ogen

Ik ken ook zo'n persoon helaas een collega van mij die wordt volgens mij gewoon wakker in zijn kleren en gaat meteen door naar zijn werk.

Mensen verzorg jullie zelf wat beter
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35262902
maak ik zelf wel uit!
De aanhouder wint :D
pi_35262974
Ach, er komen ten minste niet van die naar parfum stinkende kutknulletjes naast je zitten, vond ik altijd een groot voordeel.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:53:17 #4
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35263031
Me moeder heeft ook altijd der haar langs der hoofdhangen alsof ze ze nog nooit gekamt heeft

Heeft altijd 4dagen de zelfde kleding aan
echt heel erg onverzorgd

Kan me daar echt dood aan ergeren

En stinken

[ Bericht 21% gewijzigd door -Why- op 19-02-2006 19:01:43 ]
Hoge bomen vangen veel wind......
pi_35263450
ligt er ook een beetje aan wat voor werk je doet
zit je op kantoor oke
maar al ga je als metaalwerker naar je werk heeft het weinig zin kan je het beterdoen als je thuiskomt.
pi_35263567
Of Mijnwerkers... hoewel die zich wel elke dag wasten en dat deed vrijwel niemand in die tijd
  zondag 19 februari 2006 @ 19:05:55 #7
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35263584
"hen uiterlijk"

Ik zorg zelf altijd wel dat ik even gedouched heb voor ik de deur uit ga, anders vind ik het zelf ook gewoon onprettig
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35263705
ik doe dat om mensen die erom geven af te schrikken.
net zoals ik altijd witte sokken (wel schone) aan doe zodat de meisjes die erom geven niet naar me toe komen
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_35263799
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Litso het volgende:
"hen uiterlijk"

Ik zorg zelf altijd wel dat ik even gedouched heb voor ik de deur uit ga, anders vind ik het zelf ook gewoon onprettig
ik ook, ik ga nooit de deur vóór dat ik gedoucht heb.ook al zou dat beteken dat ik te laat kom of iets dergelijks. ik moet gewoon douchen
pi_35263968
Als `k echt heel vroeg op moet douche ik de avond van tevoren wel, die 10 minuten langer in bed liggen maken erg veel uit `s ochtends.

Het fijnst zijn onverzorgde lui die om 7.00 ook nog eens uitebreid gaan zitten ontbijten in de trein.
(meestal hebben ze ook vieze dingen op hun brood)
Laten we met z`n allen gaan headbangen.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:16:10 #12
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_35263999
mijn bed en mijn werkplek zitten nog geen 20 cm van elkaar af
ongenuanceerd wezen
  zondag 19 februari 2006 @ 19:18:40 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35264116
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:

[..]

ik ook, ik ga nooit de deur vóór dat ik gedoucht heb.ook al zou dat beteken dat ik te laat kom of iets dergelijks. ik moet gewoon douchen
Dat heb ik ook als ik niet kan douchen voel ik me smerig
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35264140
- Er zijn nogal wat fanatici die zich elke dag douchen, da's niet echt goed voor je:

1. Je weerstand wordt er minder door
2. Essentiële bacteriën spoel je zo van je huid af waardoor je lichaam minder functioneert

- Mensen 'stinken' nou eenmaal van nature, ik zou degenen die zich ergeren aan de 'stinkende' medemens willen adviseren zich wat minder steriel op te stellen.
pi_35264215
en zo is het hehehe
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef meurdoos het volgende:
- Er zijn nogal wat fanatici die zich elke dag douchen, da's niet echt goed voor je:

2. Essentiële bacteriën spoel je zo van je huid af waardoor je lichaam minder functioneert

- Mensen 'stinken' nou eenmaal van nature, ik zou degenen die zich ergeren aan de 'stinkende' medemens willen adviseren zich wat minder steriel op te stellen.
pi_35264322
En dan dit:

Afrikanen vinden alle Europeanen 'zuur' ruiken, vanwege alle zuivel die ze naar binnen slobberen.. Maak mij niet wijs dat er mensen zijn die niet stinken.

Alles is relatief.
pi_35265029
quote:

Dus na een dag werken ga je niet even douchen, lekker al dat zweet om maar over gel,deo etc te zwijgen.
En als je het niet doet ben je een stinkerd of onverzorgd, en als je wel wat aandacht aan je uiterlijk besteed verneuk je je weerstand ermee.
There you go..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:47:48 #18
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35265170
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef Macchia_Nera het volgende:

[..]

Dus na een dag werken ga je niet even douchen, lekker al dat zweet om maar over gel,deo etc te zwijgen.
En als je het niet doet ben je een stinkerd of onverzorgd, en als je wel wat aandacht aan je uiterlijk besteed verneuk je je weerstand ermee.
Ik ga dus echt niet elke dag douchen. Ik heb wel betere dingen te doen . 1 keer per 2 dagen is genoeg. Oh, en ik ga dus ook echt niet 's morgens douchen, ik blijf liever een half uur langer slapen .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  zondag 19 februari 2006 @ 19:48:03 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35265187
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef meurdoos het volgende:
En dan dit:

Afrikanen vinden alle Europeanen 'zuur' ruiken, vanwege alle zuivel die ze naar binnen slobberen.. Maak mij niet wijs dat er mensen zijn die niet stinken.

Alles is relatief.
Tsja, en negers kunnen nooit normaal uit hun bek stinken, daar moeten ze meteen de hele wachtkamer mee vervelen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 19 februari 2006 @ 19:49:03 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35265229
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Ik ga dus echt niet elke dag douchen. Ik heb wel betere dingen te doen . 1 keer per 2 dagen is genoeg. Oh, en ik ga dus ook echt niet 's morgens douchen, ik blijf liever een half uur langer slapen .
Dat dit soort mensen nog bestaan, heerlijk!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35265430
quote:

[..]

goedzo
elke dag douchen echt alleen maar nutteloos. Ik was elke dag mn gezicht en mn oksels, en als je dat doet ga je echt niet stinken als je een dag niet doucht

nog kanslozer zijn die gasten die vaker dan 1 keer op een dag douchen.
Extremistisch gematigd.
pi_35265641
quote:

Toepasselijke naam trouwens
There you go..
  zondag 19 februari 2006 @ 20:13:45 #23
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_35266197
quote:

[..]

jep, me 2

de dagen dat ik niet doucht doe ik gezicht, oksels en prive delen met water en zeep
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 19 februari 2006 @ 20:16:08 #24
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35266314
En ik durf het ook nog niet te zeggen tegen me moeder
Want dan krijg ik ruzie
Of het antwoord wat kan mij het schelen krijgen..Maar ze vraagt dan wel of ik mee ga boodschappen doen ...
Hoge bomen vangen veel wind......
pi_35266514
Post er een foto bij. Ik wacht.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')