die's wel erg diepgaand voor de vroege avondquote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Xiance het volgende:
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebben
same for you.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
zeg, ben ik trouwens nu niet bezig met een discussie of in ieder geval een goedlopend gesprek?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
mij betichten van inteeldquote:Op maandag 20 februari 2006 00:02 schreef Cairon het volgende:
Nee Jerruh, jij loopt je te verheugen op de komst van je matties zodat je een lekker inteelt gesprekje kunt voeren in het topic met je homeboys.
(en ja je bent lief hoor... )
me and my gangquote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen binnenpretjes met mensen uit mijn kliekje.
ik ben hier altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Cairon het volgende:
als ze er zijn ben jij er als de kippen bij anders
en het is inteelt met een T
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Xiance het volgende:
wat een heerlijke handtasjes niveau weer
En Cairon is hier het zonnestraaltje van het topicquote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Jerruh het volgende:
ach jah, waarom niet, ik heb toch al een slechte naam hier, dus dan kan dit kleine, inferieure relletje er ook wel bij.
ach rot op, bij jou is het onschuldigquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef Cairon het volgende:
oh please, mijn naam hier is oneindig veel slechter dan die van jou. Vergeleken met mij ben jij de natte droom van een puistige puber van 14, terwijl ik de mother of all loads ben.
Jij bent een konijnenkeutel, ik ben olifantstront.
Jij bent een krasje op een rewritable cd van de aldi, ik ben een met een sleutel gezette kras op je nieuwe auto.
and you're the fungus on the feed of mother naturequote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Cairon het volgende:
you're just a puny abces on the pimple of life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |