Je wat?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helpt iemand me ff van mn alleen-in-rijen staan fobie af?
awwquote:
Schijt aan hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik HAAT het om alleen in een rij te gaan staan voor een discotheek ofzo...ga k me heel onzeker van voelen
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziekquote:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...quote:
Stoppelsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziek
Dat had ik om 1 uur vannacht. Alleen de frisse ingevingen laten nog even op zich wachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
aww
Ik kreeg mn nu stoppen gevoel dus ben gestopt en ga morgen met frisse ingevingen verder
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaanquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer![]()
![]()
Hartelijk welkom BB_Koning![]()
![]()
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stoppels
(Ik heb wel altijd stoppels)
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...
Da's bij de TRUT toch niet zo?
en ik heb morgenochtend vrijaf omdat ik naar GGD moet....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaan![]()
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels hebquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kopquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels heb![]()
Dan voel ik me heel![]()
Scheer een keer 2 dagen niet, dan voel je je ook heelquote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kop
Dezelfde pyjama?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagen
volgens mij is het bijstandsteam vanmiddag naar A vertrokken om steun betuigingen over te brengenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef tech het volgende:
Ik wens jullie alvast welterusten... Ik houd het voor gezien, dit weekend...
Heeft iemand davidov nog gesignaleerd? Arme jongen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |