abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2001 @ 03:18:05 #151
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_2352625
quote:
Op zondag 02 december 2001 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Willen jullie allemaal even lachen?

Kijk dan even op deze Kelly fansite:

Kelly fan site

Bedenk wel dat dit DE Kelly fansite is!!!

LOL!!!

Echt geweldige actie moet ik zeggen!

"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_2352672
quote:
Op zondag 02 december 2001 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Willen jullie allemaal even lachen?

Kijk dan even op deze Kelly fansite:

Kelly fan site

Bedenk wel dat dit DE Kelly fansite is!!!

Ik ben totaal geen Kelly fan, maar ik vind dit zeer bedroevend. Wanneer je jouw site laten omdopen tot officele fansite dan vind ik zo een actie niet kunnen. Dat was mijn objectieve reactie, en nu even mijn subjectieve reactie:

Viper 4 life
pi_2352755
Wanneer Kelly dan door die hormonen zo in de pubertijd zit. Had BB haar dan niet moeten beschermen, en haar dus NIET in het huis moeten plaatsen??

Maar die hebben natuurlijk maar een belang.

KIJKCIJFERS

pi_2352816
quote:
Op zondag 02 december 2001 04:15 schreef okzin het volgende:
Wanneer Kelly dan door die hormonen zo in de pubertijd zit. Had BB haar dan niet moeten beschermen, en haar dus NIET in het huis moeten plaatsen??

Maar die hebben natuurlijk maar een belang.

KIJKCIJFERS

Naar mijn idee is Kelly wel degelijk gebruikt om het programma meer interessant te maken. Ondanks het feit dat er een aantal psychologen in het BB-team zitten vind ik dat ze de situatie omtrent Kelly en haar hormonen niet goed hebben ingeschat.
Of niet goed hebben willen inschatten.

Conclusie: Kelly is gebruikt om de kijkcijfers omhoog te trekken zonder dat er rekening is gehouden met de zware hormoonkuren die ze op het moment slikt. Ze hadden nog een paar jaar moeten wachten met het inzetten van hun "troef" om het zo maar te noemen. Het "Battle" concept was al vernieuwend genoeg om het programma interessant te houden.

Viper 4 life
pi_2353379
quote:
Op zondag 02 december 2001 04:27 schreef Showtime het volgende:

[..]

Naar mijn idee is Kelly wel degelijk gebruikt om het programma meer interessant te maken. Ondanks het feit dat er een aantal psychologen in het BB-team zitten vind ik dat ze de situatie omtrent Kelly en haar hormonen niet goed hebben ingeschat.
Of niet goed hebben willen inschatten.

Conclusie: Kelly is gebruikt om de kijkcijfers omhoog te trekken zonder dat er rekening is gehouden met de zware hormoonkuren die ze op het moment slikt. Ze hadden nog een paar jaar moeten wachten met het inzetten van hun "troef" om het zo maar te noemen. Het "Battle" concept was al vernieuwend genoeg om het programma interessant te houden.

Dat geldt dan evenzogoed voor een Aldrico en een Diane, qua psychologisch verantwoord. Het is duidelijk dat de ouders van Kelly haar altijd hebben beschermd en tot in de grond toe hebben verwend, die mensen hadden haar hier van af moeten houden omdat ze emotioneel zo onstabiel is.
  zondag 2 december 2001 @ 11:10:05 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2353547
Maar waarom wil BB nu ineens van Kelly af. Ze wordt nu wel ineens heel erg slecht neergezet. Was het eerst Kelly voor en Kelly na. Nu is er eigenlijk niks meer goed aan haar karakter.

Wat is de reden van BB om haar nu kwijt te willen?

zondag 2 december 2001 @ 11:20:07 #157
215 misterDre
Paint it black!
pi_2353579
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:10 schreef marky het volgende:
Maar waarom wil BB nu ineens van Kelly af. Ze wordt nu wel ineens heel erg slecht neergezet. Was het eerst Kelly voor en Kelly na. Nu is er eigenlijk niks meer goed aan haar karakter.

Misschien omdat ze haar toch te instabiel vinden waardoor ze mogelijk onbruikbaar is voor commercieele doeleinden.

Of misschien is het altijd al de bedoeling geweest om gedoseerd de badguys/girls eruit te werken en is Kelly nu aan de beurt.

pi_2353601
quote:

Dat vind ik een interessante stelling.

[niet al te serieuze mode]Wellicht dat Big-Brother misschien toch nog een beetje meeleest op FOK en beinvloedbaar is om aan de wensen van haar fans te doen. [/niet al te serieuze mode]

Ik denk dat big-brother op een gegeven moment geen kant meer op kon gaan. De streken die ze de laatste dagen heeft uitgehaald daar kan je moeilijk omheen. En ze kunnen geen halve dingen laten zien, verder is het natuurlijk spraakmakende televisie, zo een Kelly die onterecht uit haar dak gaat. En als we terug gaan naar de eerste doelstelling van big-brother en dit optellen bij spraakmakende televisie dan is een rekensommetje gauw gemaakt op de bankrekeningen van de mensen die hier hun voordeel uit kunnen halen.

Viper 4 life
  zondag 2 december 2001 @ 11:33:08 #159
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2353607
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:20 schreef misterDre het volgende:

[..]

Misschien omdat ze haar toch te instabiel vinden waardoor ze mogelijk onbruikbaar is voor commercieele doeleinden.

Of misschien is het altijd al de bedoeling geweest om gedoseerd de badguys/girls eruit te werken en is Kelly nu aan de beurt.

Maar dan halen ze toch het beetje spanning wat er was over wie zou winnen nu wel weg. Dan worden de laatste 4 weken van BB wel erg saai.

Ik snap het echt niet.

pi_2355445
Ik denk dat ze er ditmaal gewoon niet onderuit konden maar denk dat wanneer ze eenmaal genomineerd zal worden, BB haar op een hele positieve manier neer zal zetten, ze hebben haar met die confrontatie van haar eigen tegenstrijdigheden ook in feite gewaarschuwd in de hoop dat ze er wat mee zal doen.
pi_2355475
aangezien ik net een lekker kots op kelly topic had gemaakt maar daar meteen een slotje op kwam, ga ik maar ff lekker hier op die flikker kosten
hopelijk verdwijnt deze theatrale kut flikker snel uit big brother>:)
pi_2355558
Ik vind het best als je moet kotsen maar ook al heb ik zelf een bloedje hekel aan Kelly irriteer ik me rot aan die mensen die weer beginnen over haar transexualteit.
Dat is dus niet hetzelfde als een flikker trouwens.

Er zijn genoeg redenen om een hekel aan haar te hebben zonder dat gezeur over flikker nicht en dat soort opmerkingen

pi_2355641
hehe, eindelijk zijn de ogen van de mensen geopend...

na vele weken van irritaties, wordt het dan nu eindelijk tijd dat de rest van nederland de "echte" persoon krijgt te zien........
Kelly is gewoon een neurotisch, oververpest pleuris jong, wat van de ouders nog nooit 1 keer een goed pak slaag had gekregen.........

het wordt tijd dat iemand zich opoffert om dit te doen....

btw1)
jammer dat het op een zaterdag werd uitgezonden en niet op een donderdag vlak voor de live uitzending.........
kijken of K dat helemaal onder de grond werd geschopt....

btw2) ik wil wel "onanoniem" met een megafoon gaan roepen...., ben daar trouwens toch een woensdag in de buurt........

ik zal bijvoorbaat al zeggen , mijn excusses voor het taalgebruik..
maar om nu een goed onderbouwde stelling daar te gaan lopen schreeuwen is voor mij iets te veel van het goede, dus dan maar de "jbl" manier

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
pi_2355785
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:27 schreef itsme het volgende:
Ik vind het best als je moet kotsen maar ook al heb ik zelf een bloedje hekel aan Kelly irriteer ik me rot aan die mensen die weer beginnen over haar transexualteit.

Er zijn genoeg redenen om een hekel aan HAAR te hebben zonder dat gezeur over flikker nicht en dat soort opmerkingen

omgebouwd of niet het blijft een man en als hij dus op mannen valt is het een flikker, en flikkers zijn om te
  zondag 2 december 2001 @ 16:57:28 #165
16715 Mylene
*schatje*
pi_2355835
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:52 schreef steve-a17 het volgende:

[..]

omgebouwd of niet het blijft een man en als hij dus op mannen valt is het een flikker, en flikkers zijn om te

Is zo'n uitspraak nou nodig!!
pi_2355889
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:27 schreef itsme het volgende:

Er zijn genoeg redenen om een hekel aan haar te hebben zonder dat gezeur over flikker nicht en dat soort opmerkingen

Prima gezegd Itsme.
Niks aan toe te voegen.
  zondag 2 december 2001 @ 21:00:48 #167
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2358126
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:52 schreef steve-a17 het volgende:

[..]

Best Stevietje,

Dat jij je bedreigt voelt door de homofiele medemens (ja bedreigt ja, het is onderzocht dat mensen die zo'n sterke afkeer hebben van homofielen vaak zelf latente homofiele gevoelens hebben, net zoals mensen met overdreven interesse in wapens, vechten, huurlingen e.d.) wil nog niet zeggen dat je zulke dingen kan gaan zeggen. Hoe zou jij het vinden om als je eindelijk je eigen homosexuele gevoelens onder ogen hebt gezien iemand als jijzelf tegen het lijf loopt.

You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
pi_2358419
dajon> betekent dat dus iemand die een afkeer heeft tegen racisme, dus eigenlijk zelf een racist is....

of te wel, lekker stelling zeg......

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  maandag 3 december 2001 @ 01:32:19 #169
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_2360973
Was 't misschien twee-voor-de-prijs-van-een week in 't ziekenhuis toen Kelly er was? Voor dezelfde prijs je laten ombouwen en een random stuk van je hersenen weg laten halen. Wel pech dat ze nou net 't stuk hebben weggehaald dat iemand emoties regelt. Ik kon Kelly in 't begin nog wel uitstaan maar nu is het gewoon echt over. Wat een verwend kreng is 't en daarbij ook nog eens een dramaqueen. Om van te
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
  maandag 3 december 2001 @ 07:56:16 #170
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2361575
Vre-se-lijk wezen die Kelly. In arm is het een vent, die zit te spugen en te rochelen en in rijk probeert het een vrouw te zijn. Het enige dat Kelly is, is een karikatuur van een vrouw.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 3 december 2001 @ 12:00:35 #171
3542 Gia
User under construction
pi_2362639
Toen ik hier las dat ze vroeger, toen ze nog een jongetje was, zong bij Kinderen voor Kinderen, dacht ik meteen: Er is iets met die ouders goed mis.

Dit zijn waarschijnlijk van het soort ouders van wie hun kinderen beroemd moeten worden en beter moeten zijn dan andere kinderen. Dit kind is hierdoor ongelooflijk verward geraakt en wilde zijn zoals zijn zusje. (misschien werd er minder druk op het zusje gelegd)
Daarom heeft Ferry zich laten ombouwen.
Duidelijk is wel dat de ouders dit kind schromelijk verwend hebben.

Het is toch niet normaal dat mensen niets tegen haar durven te zeggen uit angst voor haar gekrijs.
Kelly raast en tiert zichzelf een plaatsje in de finale, want niemand durft haar te nomineren.

maandag 3 december 2001 @ 12:08:14 #172
1902 Josje
live goes up and down
pi_2362691
Op de basisscholen hier in de buurt ('t Gooi) werd elk jaar gerecruteerd voor Kinderen voor Kinderen. De leerkrachten stimuleerden de kinderen. Had niks met puchen van ouders van doen. Ze zullen ook wel op de muziekschool gerecruteerd hebben.
Kelly mag dan een bitch zijn om meteen en passant ook de ouders maar even de grond in te trappen gaat een beetje ver.
  maandag 3 december 2001 @ 14:42:44 #173
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2363869
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:08 schreef Josje het volgende:
Op de basisscholen hier in de buurt ('t Gooi) werd elk jaar gerecruteerd voor Kinderen voor Kinderen. De leerkrachten stimuleerden de kinderen. Had niks met puchen van ouders van doen. Ze zullen ook wel op de muziekschool gerecruteerd hebben.
Kelly mag dan een bitch zijn om meteen en passant ook de ouders maar even de grond in te trappen gaat een beetje ver.
Nou, als ze vroeger een paar keer met de mattenklopper had gekregen, dan was het waarschijnlijk niet zo'n overdreven, verwende Bitch geworden.

ouders van Kelly

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_2365465
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:42 schreef Ludo het volgende:
ouders van Kelly
Ik begrijp niet waarom de ouders van Kelly zo negatief veroordeeld moeten worden.
Ik deel de mening net als velen dat Kelly waarschijnlijk in haar jeugd altijd haar zin heeft gehad en onder andere daardoor is ontplooid tot de bitch zoals zij zich regelmatig voor doet.

Ik vind het onterecht om de ouders volledig de grond hiervoor in te boren. Kelly heeft tijdens een belangrijke periode in haar leven gedurende lange tijd zich begeven in de homoscene waaruit duidelijk te zien is dat ze een aantal nichtenstreken daaruit heeft meegekregen.

Tevens ben ik van de veronderstelling dat de ouders van Kelly het niet makkelijk hebben gehad met een zoon die innerlijk voelde als een vrouw. Ondanks het feit dat Kelly zich nu gedraagt als een bitch vind ik het een complimentje waard dat de ouders van Kelly haar altijd gedurende dit moeilijke proces hebben gesteund. Wanneer ik haar vader of moeder op televisie zie dan kan ik waardering opbrengen voor het feit dat ze haar door dik en dun steunen.

Kelly gedraagt zich als een bitch, iedereen spuwt zijn gal over haar heen hier op het forum dat kan je verwachten maar denk eens wat verder en laat haar ouders in hun waarde.

Viper 4 life
  Moderator maandag 3 december 2001 @ 18:05:33 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2365531
quote:
Maar waarom wil BB nu ineens van Kelly af. Ze wordt nu wel ineens heel erg slecht neergezet.
BB heeft Kelly van begin af aan als 'smaakmaker' gezien, die gesteund moest worden. Maar inmiddels is gebleken dat er bij Kelly sprake is van een dalende 'populariteitscurve'. Na een tijdje wordt het simpelweg strontvervelend om elke dag naar Kelly te moeten kijken. Haar kunstje is uitgewerkt.

Dit zal ook BB beseffen. De druppel echter was, toen Kelly en GJ elkaar gingen nomineren, en Kelly weer eens zomaar door het lint ging tov Gert-Jan. Er moest nu een keuze gemaakt worden. Ik denk dat BB ondertussen zelf ook genoeg heeft van de labiele, onbetrouwbare Kelly. Gert-Jan is heel populair in het land en een betere kandidaat voor de hoofdprijs dan Kelly.

Dan maar niet de 1e BB ter wereld waarin een transsexueel wint.

En anders hebben we Sandy nog. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met haar populariteit staat. Veel mensen zullen haar lief vinden, maar ze is misschien toch wat te saai en nietszeggend voor een winnaar.
Maar goed, dat is een ander onderwerp en een ander topic.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')