quote:Ik ben blij dat er tenminste 1 iemand is die het met me eens is.
Op vrijdag 30 november 2001 00:14 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ben het met je eens hoor!!
Maar ik schrok wel even, toen ik hoorde dat ze Gert Jan genomineerd had!!
GJ en Kelly zijn helemaal toppie!!
quote:Showtime, ik reageerde op dit stukje, en daar uit las ik dat het om het nomineren van toen ging, en dus de steun die Gertjan haar toen wilde betuigen door de kijker te vragen of we niet op haar wilde stemmen om eruit te moeten. Wat zich daarvoor afspeelde waardoor GJ zich die heibel op de hals haalde toen hij het voor de dames en met name Kelly opnam was in mijn ogen niet meer als haantjes gedrag van GJ en Coos die wel even gingen uitvechten wie er nu eigenlijk "King of the hill" was ( m.i. dus ook niet echt om Kelly een dienst te bewijzen)
Op donderdag 29 november 2001 23:09 schreef Miekje het volgende:
Is "mevrouw" nu alweer vergeten wat Gert voor haar had willen doen?? Dé aktie waar zo'n enorme heibel om is geweest? (Nederland vragen of 'we'op Kelly(de Bitch)wilden gaan stemmen zodat zij kon blijven....)Last van je korte termijngeheugen soms??
quote:Ik vind haar het allerleukste KUTWIJF van alle BB's.
Op vrijdag 30 november 2001 00:16 schreef erich het volgende:
voor iemand die de transsexuele wereld uit het slop wil helpen doet ze op deze wijze geen eer aan.Ik hoop dat iedereen nu op haar gaat stemmen als ze aan de beurt is.
KUT WIJF
quote:Er zijn er meer hoor!
Op vrijdag 30 november 2001 00:23 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ben blij dat er tenminste 1 iemand is die het met me eens is.
quote:Beste Jappie,
Op vrijdag 30 november 2001 00:28 schreef Jappie het volgende:[..]
Showtime, ik reageerde op dit stukje, en daar uit las ik dat het om het nomineren van toen ging, en dus de steun die Gertjan haar toen wilde betuigen door de kijker te vragen of we niet op haar wilde stemmen om eruit te moeten. Wat zich daarvoor afspeelde waardoor GJ zich die heibel op de hals haalde toen hij het voor de dames en met name Kelly opnam was in mijn ogen niet meer als haantjes gedrag van GJ en Coos die wel even gingen uitvechten wie er nu eigenlijk "King of the hill" was ( m.i. dus ook niet echt om Kelly een dienst te bewijzen)
Waar ik vooral over val is wat ze aan het begin van de avond in de dagboekkamer zei over GJ. Die woorden die ze gebruikte, zooooo vals, zo ontzettend laag. En hem intussen wel lekker gebruiken voor als ze zich weer eens rot voelt. En hij maar steeds energie verspillen aan een bodemloze, ondankbare put.
quote:Uit haar lichaamstaal bleek al heel lang dat ze GJ niet mocht. Maar als puntje bij paaltje kwam, ook na weer een stevige ruzie, beleed ze met haar mond iets anders! Namelijk dat GJ zo'n toffe peer was en dat ze samen op Ibiza wel een keer de bloemetjes buiten gingen zetten.
Op vrijdag 30 november 2001 01:24 schreef Ungeheuer het volgende:
Tja, ik verbaas me erover dat iedereen enorm verrast is dat Kelly GJ nomineert. Het was al lange tijd duidelijk dat het tussen die twee niet meer boterde. Vooral Kelly liet blijken dat ze het een beetje met GJ gehad heeft.
Maar nu is het doek definitief gevallen voor Kelly de berkenenende verraadster. Ze had 'veilig' op Leo kunnen stemmen, maar nomineert eerst GJ en valt hem daarna op een belachelijke manier aan. Echt, die gozer heeft een zelfbeheersing hoor. Jammer dat-ie niet eens een keertje stevig van zich afbijt en Kelly in de hoek zet.
--------------------------------------------------------------------------------
Kelly staat hysterisch bij het hek.
"Hij heeft mij genomineerd", krijst Kelly. Godverdomme klootzak. Ze wordt echt gek. "Snap je wat ik wil zeggen!! Hij is egoistisch. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Ik zal heel nederland vertellen dat ik niet negatief ben. Hij kan zeggen wat hij wil, maar die verhaaltjes gaan voor mij niet meer op... niet meer... "
quote:
Op donderdag 29 november 2001 20:51 schreef Marble het volgende:
Poorguy, GET A LIFE met je stomme smilies!
Jaloers?
quote:slaat
Op vrijdag 30 november 2001 01:30 schreef Gert het volgende:Jammer dat-ie niet eens een keertje stevig van zich afbijt en Kelly in de hoek zet.
quote:Volgens mij wel. No worries Poorguy, ze zijn leuk.
Op vrijdag 30 november 2001 01:47 schreef Poorguy het volgende:
Jaloers?
--------------------------------------------------------------------------------
Bij het hek praten Ed en Kelly.
Ed: Je kunt ook niet verwachten dat ze elkaar gaan nomineren, toch?
Kelly: Nee dat doe je niet..........
??????????????????
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 02:28 schreef ForumFreak het volgende:[..]
Volgens mij wel. No worries Poorguy, ze zijn leuk.
Thanks!
Door APK - vrijdag 30 november 2001 03:12
Kelly: Je mag niet weg Gert!
GJ: Ik mag toch wel even plassen?
Kelly: Je mag niet weg Gert!
(GJ weer terug.)
Kelly: Wat willen jullie morgen eten?
Sandy: Daar moeten we even over nadenken. We hebben nog soep, stokbroden.
GJ: We hebben nog 4 kilo ossehaas, 3 kilo kip, zoveel....
(Kunnen we niet een 'Gert Jan Bevrijdings Aktie' beginnen? Die arme jongen moet dat huis uit met dat stelletje underperformers om zich heen. Ik begin het zielig te vinden. Dit gaat echt te ver... Gewoon een email naar redactie@big-brother.nl: WIJ PIKKEN HET NIET MEER! VORIG JAAR HADDEN WIJ MEDELIJDEN MET DIE GEIT, MAAR DEZE KEER IS HET SERIEUS. HELP GERT JAN UIT ZIJN LIJDEN, GERT JAN MOET DAT HUIS UIT. VOOR ZIJN EIGEN GEZONDHEID!)
Kelly furieus op Gert-Jan
Het is donderdagavond en het wordt bijna traditie: felle ruzie na de nominatieronde. Dit keer is het Kelly die furieus reageert.
Mascha Prins 30-11-2001 01:12
Rijk Nog in de dagboekkamer vraagt Kelly aan Gert-Jan waarom hij haar heeft genomineerd. Erg ver komt hij niet met zijn uitleg, want Kelly stormt al na enkele zinnen de Dagboekkamer uit. Schreeuwend en huilend loopt ze de huiskamer in.
Hij is egoïstisch, tiert ze. Hij is door de mand gevallen voor de ogen van heel Nederland en hij kan dat nu goed praten en Big Brother kan mij in een kwaad daglicht stellen, maar ik zal wel eens vertellen hoe het echt zit. Ze blijft huilen en gillen en half hysterisch probeert ze uit te leggen waarom ze nu eigenlijk zo kwaad is.
Ik moest in de live-uitzending vertellen wie ik ging nomineren en nu kom ik slecht over bij het publiek. Maar ze doen maar. Ik praat nooit meer met Gert. Ik had nooit verwacht zo ver te komen, omdat ik ben wie ik ben en ik ben erin gegaan voor mezelf. En dan vragen ze of ik Gert als concurrent zie. Nou mooi niet. Ik zie niemand als concurrent.
Waarom ze zo boos is, wordt tijdens deze monoloog niet duidelijk. Dan komt Gert-Jan binnen. Andries stelt voor dat ze allemaal even rustig gaan zitten. Hij zegt dat hij ervoor gekozen heeft om Gert-Jan te nomineren. Jij bent bij Battles de sterkste, motiveert hij. Gert-Jan vat dit op als compliment. Ik vat het niet persoonlijk op. Volgens de rest moet hij dat ook zeker niet doen.
Kelly reageert heel anders. Whooha, yes, you bitch, gilt ze naar Gert-Jan. Boontje komt om zijn loontje. Dan gaat ze naar buiten. Gert-Jan wil graag met haar praten, want hij baalt ervan dat ze weer kwaad is. Hij legt aan de rest uit dat hij Leo echt nooit zou nomineren. Dat is voor mij niet eens een keuze!
Volgens Kelly ligt dat echter heel anders, vertelt zij later in de dagboekkamer. Vanmiddag hebben we besproken wie we zouden kiezen als in het andere team Leo en Andries allebei evenveel stemmen zouden hebben en toen heeft hij gezegd dat hij dan voor Leo zou kiezen. Hij is al vanaf het begin bezig met zijn eigen spelletje, want hij wil winnen. En als hij genomineerd zou staan en Andries aan de andere kant, dan zou hij waarschijnlijk niet winnen. Hij is alleen maar bezig met het halen van de eindstreep.
Binnen zegt Gert-Jan dat het niet zo is gegaan als Kelly zegt. Hij blijft erbij dat hij Leo niet zou nomineren. Maar of hij Leo nu wel of niet had gekozen als Andries en Leo in het andere team evenveel stemmen hadden, nu is de situatie totaal verandert en zit Leo in het team van Gert-Jan. En dit lijkt Kelly niet te beseffen.
Voor haar maakt het niet uit dat de situatie veranderd is. Gert-Jan zou volgens haar op Leo stemmen en dat had hij ook nu moeten doen, vindt zij. Volgens Sandy is het een miscommunicatie. Zij kan zich niet meer precies herinneren hoe het is gegaan toen ze vanmiddag met elkaar bespraken wie ze zouden kiezen.
Ondertussen wordt ook duidelijk dat Ed genomineerd is aan de Arme kant. Hij had dit verwacht en blijft er dan ook rustig onder. Gaan we lekker samen eten Gert, roept hij. Kelly bedaart ook enigszins en ze spreekt met Gert-Jan af dat ze het morgen uitpraten.
===========
Wat is die Kelly toch een ongelovelijke Bitch!
BB-SITE;
Twee genomineerden in Rijk
De Bewoners geven opnieuw hun mening over elkaar in de Dagboekkamer. De uitkomst is op zijn zachtst gezegd verrassend.
Patricia Mesman 30-11-2001 00:08
Rijk - Er rust weer een zware taak op de schouders van de Bewoners. Pascal is nog maar net exit, of er moet alweer genomineerd worden. Het team in Rijk mag als eerste het spits afbijten.
..............
Tot slot mag Leo zijn stem uitbrengen. Allereerst wil hij aan Big Brother kwijt dat hij zich erg welkom voelt in het Rijke team. Hij heeft lang getwijfeld wie hij ditmaal zou nomineren maar uiteindelijk kiest hij voor Kelly. Ik ben een man van loyaliteitsprincipes, ik heb zulk goed contact met Sandy dat ik haar daarom niet zou nomineren. Ik heb verder mijn twijfels over Kellys oprechtheid, ze kan iets gemeend zeggen, maar ze heeft ook wel haar theater om zich heen. Ik nomineer haar, omdat ik niet weet of ze echt of onecht is.
...................
In 1e instantie deelde ik die mening ook! maar zien jullie dan niet wat voor egocentrische bitch het is?
Het gaat bij haar toch alleen maar over haar zelf!?
Als haar iets niet bevalt gaat ze de dramaqueen uithangen.
Iedereen heeft het gedaan behalve hij/zij.
Het is niet 1 keer voorgekomen dat zij iets voor een ander gedaan heeft waar ze zelf niet beter van werd!
Ik vind dat kreng om te kotsen
ze heeft totaal geen interesse in andermans problemen, stel je voor je stort je hart uit bij iemand, en diegene blijft maar over je schouder heen kijken om te kijken of d'r haar nog wel goed zit, of hoe haar blik er uit ziet!!! dan heb je toch al geen zin meer om te praten.
kelly heeft een serieus probleem, ze heeft echt psychisch hulp nodig je kan toch niet zo door het leven gaan, elke emotie word een drama, nee ik ben gewoon verbijsterd dus ik stop....
Kwaad worden op Gert dat ie haar heeft genomineerd en het doodnormaal vinden dat zij hem nomineert ![]()
Wat is dit toch voor een walgelijk mens. Dat ze enorm dom en egoistisch is was al wel duidelijk, maar ze is ook nog eens ronduit vals naar mensen die het goed met haar voor hebben! ![]()
Ik doe mee met de anti-Kelly-club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |