Last van je korte termijngeheugen soms??
quote:Zou goed kunnen, misschien wist ze al niet eens meer dat Leo bij het team was gekomen
Op donderdag 29 november 2001 23:09 schreef Miekje het volgende:
Last van je korte termijngeheugen soms??
quote:Wat ze deed is niet slim natuurlijk.Ik ben vooral benieuwd naar de motivatie.Het zal wel iets zijn van Sandy is m'n vriendin, Leo is er maar net dus dan blijft Gert over.
Op donderdag 29 november 2001 21:44 schreef marky het volgende:
Ja ja Kelly ziet haar kansen keren.
quote:nee dat bleek later alleen maar de hoop te zijn van die user
Op donderdag 29 november 2001 23:14 schreef Caresse het volgende:
Ik las in een andere topic ,dat GJ ,haar gevraagd had om op hem te stemmen....wie weet daar iets vanaf??? (sorry dat ik het hier doe ,maar ik wist niet precies waar ik deze vraag moest plaatsen)
quote:sorry!
Op donderdag 29 november 2001 23:41 schreef Tante Bep het volgende:[..]
nee dat bleek later alleen maar de hoop te zijn van die user
quote:Als we het toch over korte termijn geheugen hebben, kunnen we dan gelijk niet in herrinering nemen wat de ware reden van Gertjans motivatie voor die steun was.......namelijk dat ie dan alleen nog met sandy was achtergebleven tegenover Pascal Coos en Ed en dus voor zich zelf de bui al zag hangen!!!
Op donderdag 29 november 2001 23:09 schreef Miekje het volgende:
Is "mevrouw" nu alweer vergeten wat Gert voor haar had willen doen?? Dé aktie waar zo'n enorme heibel om is geweest? (Nederland vragen of 'we'op Kelly(de Bitch)wilden gaan stemmen zodat zij kon blijven....)Last van je korte termijngeheugen soms??
quote:Korte termijngeheugen zei je?
Op donderdag 29 november 2001 23:53 schreef Jappie het volgende:[..]
Als we het toch over korte termijn geheugen hebben, kunnen we dan gelijk niet in herrinering nemen wat de ware reden van Gertjans motivatie voor die steun was.......namelijk dat ie dan alleen nog met sandy was achtergebleven tegenover Pascal Coos en Ed en dus voor zich zelf de bui al zag hangen!!!
quote:Maakt niet uit, ze zet zich nu voor heel Nederland voor schut. GJ merkt terecht op dat Leo hem steunt op de belangrijke momenten en Kelly niet. Ik ben blij dat hij nu zo achter haar aanloopt.
Op vrijdag 30 november 2001 00:00 schreef dorus911 het volgende:
Shit! nou heeft ze het ook nog voor elkaar dat Gert genomineerd is.
Als Gert-Jan nou in de uitzending als eerste had moeten zeggen wie hij heeft genomineerd, dan had hij "Kelly" gezegd. Nou, dan had ik wel willen zien of de huichelaars hier ook zo hadden zitten roepen dat GJ een matennaaier is...
En nu Kelly toevallig als eerste moest, is zij het bokje.
Sneu hoor.
En er dan natuurlijk ook meteen over vallen dat Kelly het erg vind dat GJ op haar heeft gestemd en tegen hem uit valt... tsss. Je weet toch hoe Kelly is. Ook deze reactie was uitermate voorspelbaar. Ik snap niet dat mensen daar nog zo van opkijken. ![]()
Ik heb niets tegen GJ en ook niets tegen Kelly. Voor mij zijn het allebei toppers, en ze zorgen beide voor vermakelijke tv. Maar van sommige reacties hier op het forum over Kelly moet ik toch echt
. Ik had van sommige personen (eerst pro-Kelly mensen) verwacht dat ze wat 'terughoudender' zouden reageren na het zien van de laaste momenten van de live-uitzending... maar goed... valt dat dus effe vies tegen...
quote:Ik ben het met je eens hoor!!
Op vrijdag 30 november 2001 00:08 schreef CJ het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat er hier op het Fok! toch best wel heel erg veel huichelaars zitten.Als Gert-Jan nou in de uitzending als eerste had moeten zeggen wie hij heeft genomineerd, dan had hij "Kelly" gezegd. Nou, dan had ik wel willen zien of de huichelaars hier ook zo hadden zitten roepen dat GJ een matennaaier is...
En nu Kelly toevallig als eerste moest, is zij het bokje.
Sneu hoor.
![]()
En er dan natuurlijk ook meteen over vallen dat Kelly het erg vind dat GJ op haar heeft gestemd en tegen hem uit valt... tsss. Je weet toch hoe Kelly is. Ook deze reactie was uitermate voorspelbaar. Ik snap niet dat mensen daar nog zo van opkijken.
Ik heb niets tegen GJ en ook niets tegen Kelly. Voor mij zijn het allebei toppers, en ze zorgen beide voor vermakelijke tv. Maar van sommige reacties hier op het forum over Kelly moet ik toch echt
![]()
. Ik had van sommige personen (eerst pro-Kelly mensen) verwacht dat ze wat 'terughoudender' zouden reageren na het zien van de laaste momenten van de live-uitzending... maar goed... valt dat dus effe vies tegen...
Ik hoop dat iedereen nu op haar gaat stemmen als ze aan de beurt is.
KUT WIJF
quote:Beste Jappie,
Op vrijdag 30 november 2001 00:06 schreef Jappie het volgende:
Showtime, ik kan je hier toch echt geen gelijk geven hoe graag ik het ook zou willen, doordat Ed niet op Coos wilde stemmen, wist Gertjan al lang uit welke hoek de wind waaide!
Op zijn minst had hij daar een sterk vermoeden van moeten hebben. De exacte timing weet ik ook niet meer precies idd, maar op het moment dat hij dat aan BB wilde voorstellen was er al lang en breed het een en ander aan de kaak gesteld door BB.
Uit het bovenstaande wat ik vetgedrukt hebt concludeer ik dat wij langs elkaar heen discusseren. Jij beschrijft een andere situatie die ik bedoel. Jij praat over het moment dat gert-Jan in de DBK voorstelde om een zegje over Kelly te doen in de positieve zin voor Nederland. Ik heb het over een situatie die zich eerder voordeed waarin Gert-Jan het opnam voor beide dames toen de eerste ruzie met Coos en Pascal daarop met Gert-Jan escaleerde.
Conclusie: Gert-Jan nam het op voor Kelly en Sandy en werd toen zelf aangepakt, dat bedoelde ik dus in mijn vorige posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |