abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2001 @ 12:44:37 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2449974
quote:
Het heeft geen enkel nut om dit op te schrijven behalve voor je eigen, heel erg bedenkelijke, spotdrijverij.
Ben je in het dagelijks leven ook zo'n misselijk figuur of alleen hier op het forum?

Nee jij bent lekker naturel in je schrijfsels en met je drie dubbele moraal.. in feite! En van wie "moet" Kelly veel gewoontes afleren? Van jou? Ik had graag gezien hoe hard ze je recht in je gezicht uit zou lachen als je dit tegen haar zou zeggen.
Weet je wat ik asociaal noem? Een tekort aan zelfkritiek en reflectief vermogen.

Kelly in de knoop heeft op haar 21ste al meer bereikt dan veel mensen in een leven doen. Zit je dat misschien zo dwars?
En die tik van de molen lijkt me ook een projectie..

Dat je misschien gebrek hebt aan kennis over het een en ander, dat kan aan je algemene interesse liggen, maar wanneer je niet herkent of erkent dat iemand die jou voorkeur geniet serieuze problemen heeft...

De periode dat ik op Fok meedoe en meelees heb ik jou nog niet 1 keer kunnen betrappen op een beetje relativering.

Jou reacties ontbreken steeds meer iedere vorm van humor, zelfreflectie en poging om wat objectiviteit te bewaren.

Hoewel ik het liever voor me had gehouden, omdat ik zelf maar zeer sporadisch wat streamverslagen schrijf, vind ik je streamverslagen al een hele tijd niet meer van belang.

Soms heb ik mee kunnen kijken met dezelfde streams waar jij verslag van deed, en ik kreeg de idee dat ik naar een totaal verschillend huis zat te kijken.

Je zult ook dit wel weer naast je neer leggen, je beroepen op wat anderen doen of schrijven, of de vragen alleen maar beantwoorden met tegenvragen, want echte antwoorden heb ik jou nog nooit zien geven.

Voor de rest zal ik geen poging meer doen in jou richting, want dat heeft toch geen enkele zin.

Dit heb je wel heel duidelijk en mooi opgeschreven. En het ging ook zo lekker over de bewoners en niet over een fokker!
Dank je wel nog (was ik nog vergeten)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2450023
Ik dacht dat dit een Kelly-topic was, het lijkt wel een Scanman-topic..

Scanman, ik vind dat je overtrokken reageert, goh, één negatief opmerkinkje over je streamen, en hoppa, Scanman dreigt met stoppen, sjee, je lijkt Diane wel, nou moet het hele forum in de weer om je vooral over te halen door te gaan met je uitstekend vrijwilligerswerk..

Beetje zwak, moe'k zeggen, ik vraag me af, als er hier eentje gaat roepen, dat Rica maar stomme fakepics neerplet, of zij zich daar wat van zou aantrekken..

En een eigen mening door de streamverslagen heen laten schemeren is niks mis mee, sjemie, je bent geen rechtbankverslaggever..

On-topic, ik heb me zelden geergerd aan Kelly, eerder vaak om haar moeten lachen, ik zou het jammer vinden, als ze vertrok donderdag, Danielle is lief, maar oersaai..

pi_2450026
Scanman, nogmaals, je laat je toch verdomme niet wegjagen door zo'n idiote flamer!!!!! Ben zelf ook wel eens geflamed door een simpele ziel die direct op de man (poster) gaat spelen bij gebrek aan een goed tegenwoord en weet hoe dat voelt. Nogal klote dus en ben er ook lang boos over gebleven, maar geef die 'op de man spelende' posters alsjeblieft nooit hun zin! Please.

(p.s. ik vind dat de forumleiders hier een schone taak hebben liggen. Bannen dat soort figuren ).

Edit: enne fokstier, jammer dat je niet ook wat zegt over de post van die flamer en in feite scanman nog een keer aanvalt.

Sorry voor het off-topic

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Moderator dinsdag 11 december 2001 @ 13:04:03 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2450210
Ah, is het "Scanman alsjeblieft ga door met streamen"-uurtje weer aangebroken? Nou, doei! Als Scanman er de brui aangeeft omdat Rica hem hard aanpakt dan moet-ie dat zelf weten, maar dan is hij wel heel erg snel op de teentjes getrapt.

En bovendien geloof ik geen bal van dat "dreigemenet", want Scanman is veel te verslaafd aan streamverslagen schrijven om dat zomaar op te geven.

Als Scanman echt vindt dat hij unfair wordt bejegend door één bepaalde poster, en diezelfde poster al tevergeefs heeft gevraagd dit niet meer te doen, dan moet hij maar een klacht indienen bij de admin.

Persoonlijk mag het van mij af en toe best een beetje hard tegen hard gaan. En de peper van Rica spreekt mij wel aan.

We moeten ook weer niet al te fijngevoelig gaan doen zeg. Ik heb al eens vaker opgemerkt, gisteren ook nog, dat Scanman af en toe wel erg humorloos kan zijn en bovendien geen gevoel heeft voor ironie. Zo'n houding hoeft wat mij betreft niet de maatstaf te worden.

Ik kan me voorstellen dat hij pissig is op Rica, maar ga daar dan een beetje volwassen mee om, en ga niet publiekelijk lopen roepen dat je stopt met streamen. Vind ik kinderachtig. En zonde, want Scanman kan het wel als een van de beste.

p.s Tiki, niet meteen "bannen" gaan roepen, bah.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-12-2001 13:09]

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 11 december 2001 @ 13:08:47 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2450261
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:04 schreef Gert het volgende:
En bovendien geloof ik geen bal van dat "dreigemenet", want Scanman is veel te verslaafd aan streamverslagen schrijven om dat zomaar op te geven.
Geloof het maar wel!
quote:
Als Scanman echt vindt dat hij te hard wordt aangepakt door één bepaalde poster, en diezelfde poster al tevergeefs heeft gevraagd dit niet meer te doen, dan moet hij maar een klacht indienen bij de admin.
Het stoort me al langer hoe bepaalde personen (vooral Kelly fans en Diane haters) erg op de man spelen in reacties (niet alleen op mij maar ook op andere personen) De Rica reactie was gewoon de druppel. Streamen is bedoeld voor de lol.... en die is er nu af.
Maar laat dat de pret niet drukken, want er zijn nog heel veel goede streamers over... dus geen probleem!
  Moderator dinsdag 11 december 2001 @ 13:15:53 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2450342
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stoort me al langer hoe bepaalde personen (vooral Kelly fans en Diane haters) erg op de man spelen in reacties (niet alleen op mij maar ook op andere personen) De Rica reactie was gewoon de druppel. Streamen is bedoeld voor de lol.... en die is er nu af.
Maar laat dat de pret niet drukken, want er zijn nog heel veel goede streamers over... dus geen probleem!
De druppel? Snap ik niet.

Als jij voortdurend te horen zou krijgen dat jij waardeloos streamt zou je een punt hebben, maar het tegendeel is volgens mij het geval.

Tenzij je bedoelt dat het de druppel is 'in het algemeen', over de wijze waarop hier gepost wordt. Maar dan zou de konsekwentie moeten zijn dat je niet meer op FOK komt, en niet dat je alleen maar stopt met streamen.
(niet dat ik je van FOK weg zou willen hebben, zeg ik er meteen maar even bij)

Verder vind ik het raar dat iemand die zo vaak en fanatiek streamt, daar de brui aan geeft omdat één poster daar een opmerking over maakt. Dat is toch niet een volwassen reactie?
Of ligt daar soms de link naar je voorliefde voor Diane. Dromen van samen in de zandbak? (geintje!)

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_2450363
Beste Scanman,

Ik kan me indenken hoe je je voelt. Ik zie dat jij altijd met veel inzet en enthousiasme en met de beste wil van de wereld je best doet om alle lezers te kunnen voldoen van prachtige verslagen, en zulke op de persoon gespeelde opmerkingen terwijl jij alles met goede bedoelingen doet, dat hakt erin, en dat voelt k*t!

Ik (en velen met mij) zien jou als iemand die continue prachtige verslagen maakt en ook in de diverse andere topics zorgt voor leuk commentaar en grappige discussies. Vaak zie ik ook dat jij onterecht op de persoon gespeeld wordt, en dat vind ik misselijk. Kan me voorstellen dat je lol er dan vanaf gaat. Maar echt Scanman, ga niet weg, blijf, want we kunnen je hier niet missen!!!

Zoals Ruudje zou zegge: "Laat je niet gek maakkkeehhhhh".

Blijf en ga door!!! Jij bent inboedel van dit forum dussehhh, je kan echt niet zomaar stoppen!!!

dinsdag 11 december 2001 @ 13:21:12 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2450410
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:15 schreef Gert het volgende:
Of ligt daar soms de link naar je voorliefde voor Diane. Dromen van samen in de zandbak? (geintje!)
Kijk, als je gisteren - nadat je me min of meer pedofiel noemde - óók die iccontjes er achter had gezet, was het duidelijk geweest. Achteraf zeggen dat iets een grapje was en dat iemand geen humor heeft is me dan net even iets te makkelijk.
En dat ik stop met streamen is omdat het veel werk is en daar moet je lol in hebben... die is nu weg, vandaar dat ik er dus mee kap!
  dinsdag 11 december 2001 @ 13:22:52 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2450429
- edit -
pi_2450627
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:04 schreef Gert het volgende:
Persoonlijk mag het van mij af en toe best een beetje hard tegen hard gaan.

p.s Tiki, niet meteen "bannen" gaan roepen, bah.

Jij vond het toch geen probleem als het hard tegen hard gaat? Wat zeur je dan nou
  Moderator dinsdag 11 december 2001 @ 14:15:57 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2450990
Offtopic maar weer. Jammer dan. Lekkere rel, fuck Kel.
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:38 schreef tiki het volgende:
[..]
Jij vond het toch geen probleem als het hard tegen hard gaat? Wat zeur je dan nou
Vragen om een ban vind ik geen hard spel. Dat vind ik "duits" spel. Mekkeren om een rode kaart bij de scheids, foei.

Scanman, hoewel het voor mij duidelijk zou zijn dat ik aantijgingen van pedofilie niet al te serieus moet nemen, heb jij blijkbaar in dergelijke gevallen behoeft aan een icoontje. Krijg je in vervolg. Ik zal proberen rekening te houden met je fijngevoeligheid (maar ook weer niet al te veel ).

dinsdag 11 december 2001 @ 14:57:52 #237
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2451415
Ik heb zowel met kelly als met diana niet zoveel op,maar ieder zijn voorkeur toch???? En laten we dat respecteren van elkaar.........
pi_2451592
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 14:15 schreef Gert het volgende:

Vragen om een ban vind ik geen hard spel. Dat vind ik "duits" spel. Mekkeren om een rode kaart bij de scheids, foei.

zit wat in, ja.

Maar hetzelfde geldt toch ook voor op de man spelen. Wie het ook doet.

En nou hou ik op met off-topic gaan. Ik wil Kel niet haar welverdiende aandacht ontnemen. Ze moet per slot van rekening wel in het middelpunt van de belangstelling blijven staan .

dinsdag 11 december 2001 @ 17:07:51 #239
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2453331
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:52 schreef scanman01 het volgende:

Je schrijft precies wat ik bedoelde ja... maar ik weet dat het tegen me werkt dat ik Diane leuk vind. Ik zie anderen exact hetzelfde schrijven die helemaal geen of nauwelijks reactie krijgen. Het is dus een reactie op degene die het geschreven heeft (mijn persoontje) en niet op de inhoud.

Je wordt hier ook behoorlijk tegengewerkt als je een fan bent van Kelly. Jouw persoontje is ook degene die de meeste reacties post, voor of tegen!
quote:
En dan ook nog gaan beweren dat ik lieg in de streamverslagen is dan de druppel natuurlijk. Daarvoor typ ik me niet uit de naad... om zulke opmerkingen te pikken, lijkt me logisch.
Bij mijn weten heeft niemand je beschuldigd van liegen, maar dat jouw mening de streamverslagen kleurt.
Zelf heb ik daar geen enkele moeite mee en vind het ook logisch en zelfs leuk. Ik lees niet alleen op FOK! maar ook op MW de streamverslagen en na een uitzending, vorm ik mijn eigen beeld.
quote:
Van mij geen streamverslagen meer. Het was voor mij heel leuk om te doen, maar de aardigheid is er af door
zulke reacties. Ik vind zelf juist dat ik nooit reacties schrijf onder de gordel, in tegenstelling tot diegene die het bericht schreef.... maar goed. Niets meer aan te doen
Het onder de gordel schrijven is "in the eye of the beholder", jij vindt misschien van jezelf, dat je niet onder de gordel schrijft, maar een ander ervaart dat niet zo als jij het bedoelt.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 11 december 2001 @ 17:38:12 #240
10152 Buffie
There is only one
pi_2453808
Kelly gaat donderdag naar huis, dus dan is dit gedoe ook weer voorbij

(Hmm, blijft Diane wel over... Aanleiding voor nog meer geruzie? Laten we het een beetje gezellig houden zeg, ieder z'n mening!)

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2454969
Ik las net in het kijkcijfertopic een stukje dat Femalehunter citeerde uit de Veronica-gids van week 50:

"De uitzending waarin publiekslieveling Kelly op het punt stond het huis te verlaten, was goed voor 1 miljoen kijkers."

Week 50.. Da's nu toch? En ze is 'publiekslieveling'? Dat dacht ik al. Hmmm... Van mij mag ze in ieder geval blijven hoor!

Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 12 december 2001 @ 14:56:43 #242
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2463885
Van de BB-site

Nienke Hoek 12-12-2001 14:30

Rijk - Diane en Daniëlle hebben vannacht een verrassing gevonden in de slaapkamer. Kelly heeft namelijk een lieve brief voor de twee achtergelaten. Ook schenkt ze Daniëlle een mooie trui van zichzelf. In de brief beschrijft Kelly zichzelf als 'plastic'. De meiden zijn het daar absoluut niet mee eens. Ze vinden haar een lieve schat.
Diane vindt niet dat ze recht heeft op de hartverwarmende woorden van Kelly. "Ik heb zoveel nare dingen over haar gezegd", vertelt ze aan Daniëlle. "Ik vind dat ik dat tegen haar moet zeggen. Niet als ze de banden terugkijkt en dan hoort wat ik allemaal over haar zeg. Ik wil haar persoonlijk vertellen dat ik de brief niet heb verdiend." Diane wacht een goed moment af om haar even apart te nemen.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 12 december 2001 @ 15:40:49 #243
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2464337
quote:
Op woensdag 12 december 2001 14:56 schreef Dark het volgende:
Van de BB-site
Diane vindt niet dat ze recht heeft op de hartverwarmende woorden van Kelly. "Ik heb zoveel nare dingen over haar gezegd", vertelt ze aan Daniëlle. "Ik vind dat ik dat tegen haar moet zeggen. Niet als ze de banden terugkijkt en dan hoort wat ik allemaal over haar zeg. Ik wil haar persoonlijk vertellen dat ik de brief niet heb verdiend." Diane wacht een goed moment af om haar even apart te nemen.
Dat belooft wat!!

woensdag 12 december 2001 @ 15:45:47 #244
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2464398
Ik hoop dat Diane het aandurft om Kwelly eens goed de waarheid te zeggen! Wordt die eindelijk eens met zichzelf geconfronteerd.
  woensdag 12 december 2001 @ 15:46:24 #245
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_2464406
Die Kelly. Ze doet blijkbaar toch wanhopige pogingen om zich beter voor te doen dan ze is.

Ik geloof namelijk niet zo in haar 'bekentenis'. De enige persoon in wie ze echt is geinteresseerd is zijzelf.

woensdag 12 december 2001 @ 16:16:14 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2464790
quote:
Op woensdag 12 december 2001 15:46 schreef Rocket Ride het volgende:
Die Kelly. Ze doet blijkbaar toch wanhopige pogingen om zich beter voor te doen dan ze is.
Ik geloof namelijk niet zo in haar 'bekentenis'. De enige persoon in wie ze echt is geinteresseerd is zijzelf.
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Ik denk echter wel dat Kelly het op dát moment wel meende, maar zulke gevoelens zijn bij haar van heel korte duur. Kelly heeft wel meer van die bevliegingen gehad.
pi_2464848
Mensen die allemaal zo veel nare dingen denken achter Kelly's gedrag zitten volgens mij zelf niet zo prettig in elkaar.
"Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten" is daar denk ik erg van toepassing op.

Er zitten er genoeg in het huis die die het niet zo goed met een ander voor hebben.
Zo iemand als Diane bijvoorbeeld, ze vindt ook dat ze dat lieve briefje van Kelly naar haar niet verdiend heeft, en waarom?
Omdat Diane volgens haar eigen woorden hele nare dingen over Kelly heeft gezegd.
Heerlijke types zijn dat, die zich zogenaamd zo aardig voor doen naar een ander, maar ondertussen.
Kun je van Kelly niet zeggen.

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2464974
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:21 schreef riri het volgende:

Zo iemand als Diane bijvoorbeeld, ze vindt ook dat ze dat lieve briefje van Kelly naar haar niet verdiend heeft, en waarom?
Omdat Diane volgens haar eigen woorden hele nare dingen over Kelly heeft gezegd.
Heerlijke types zijn dat, die zich zogenaamd zo aardig voor doen naar een ander, maar ondertussen. Kun je van Kelly niet zeggen.

Ach dan heb jij zeker gemist dat ze recent vertelde dat ze GJ al van het begin af aan niet moet maar daar wel al die weken aardig tegen heeft gedaan, buiten enkele uitzinnige woede uitbarstingen waarvan niemand iets begreep want ze vond hem immers zo aardig, vorige week vertelde ze pas dat ze hem vanaf het begin af aan niet mocht, dus dat kunnen we van Kelly wel degelijk zeggen!
  woensdag 12 december 2001 @ 16:34:27 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2465018
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:31 schreef Tante Bep het volgende:
Ach dan heb jij zeker gemist dat ze recent vertelde dat ze GJ al van het begin af aan niet moet maar daar wel al die weken aardig tegen heeft gedaan, buiten enkele uitzinnige woede uitbarstingen naar hem, vorige week vertelde ze pas dat ze hem vanaf het begin af aan niet mocht, dus dat kunnen we van Kelly wel degelijk zeggen.
Je was me net voor!
pi_2465035
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je was me net voor!

eej scanman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: